400 نفر ا ز مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در مناطق محروم مازندران به مناسبت اربعین حسینی در طرح شوق زیارت به مشهد مقدس اعزام می شوند.
کد خبر: ۵۲۱۴۰۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷ 08 November 2017
به گزارش تابناک : معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران با اعلام این خبرگفت:

 با کمک خیران و مردم نوع‌دوست استان، 400 نفر از مددجویان مناطق محروم در طرح شوق زیارت به مناسبت ایام اربعین به مشهد مقدس اعزام می شوند
بشیر عالیشاه گفت: هدف از اعزام مددجویان به این سفر معنوی آشنایی با سیره عملی و سجایای اخلاقی ائمه معصومین(ع) و تقویت باورهای دینی آنهاست.

وی افزود: «زیارت بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع)، برگزاری جلسات آموزشی وفرهنگی مانند امید به آینده، سبک زندگی و آشنایی با ائمه معصومین (ع) ازجمله برنامه های این سفر معنوی است.»

معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران ادامه داد: ارتقا و تعمیق باورهای دینی و سبک زندگی اسلامی  مددجویان یکی از موضوعات مورد توجه کمیته امداد است و اعزام مددجویان به اماکن مذهبی یکی از فعالیتهای مهم حوزه فرهنگی است.

عالیشاه با تقدیر از همراهی مردم نوع‌دوست مازندران گفت: مردم این استان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را با شماره‌گیری آنی پرداخت #2*5*011*8877* از طریق تلفن همراه و واردکردن مبلغ موردنظر برای اعزام مددجویان به اماکن زیارتی واریز و برای هرچه بهتر اجراشدن این طرح حسنه با کمیته امداد مشارکت کنند.





منبع : خبرگزاری رضوی 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار