رئیس پلیس راه مازندران از گذشت در رانندگی به عنوان یک اصل مهم برای کاهش خطر تصادف و کم شدن ترافیک در جاده های کوهستانی نام برد و گفت : با توجه به افزایش تردد و بارش باران در تعطیلات اربعین ، رعایت قوانین رانندگی در هنگام تردد الزامی است.
کد خبر: ۵۲۱۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۸ 08 November 2017
سرهنگ علیرضا قدمی عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : بر اساس گزارش هواشناسی، بارش باران پراکنده از امشب در بعضی از نقاط کوهستانی مازندران آغاز می شود و رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان را دارند، باید به نکات و مقررات رانندگی بیشتر توجه کنند.
وی خاطر نشان کرد : برای کاهش تصادفات جاده ای تنها کنترل و اعمال قانون پلیس جوابگو نیست و برای تحقق این امر ، فرهنگ سازی و همکاری مردم در رعایت قوانین رانندگی در هنگام تردد در جاده ها الزامی است.
او با توصیه به رانندگان برای رعایت قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی، گفت : باید بپذیریم که جاده های استان جوابگوی حجم انبوه خودروها در تعطیلات آخر هفته نیست و لازم است رانندگان در زمان ترافیک از انحراف به چپ و راست و رفتن به مسیر مخالف خودداری کنند.
قدمی استعلام از وضعیت جاده ها به لحاظ جوی و ترافیکی را از طریق شماره تلفن 120 راهور مورد تاکید قرار داد و گفت : به طور یقین رعایت حق و حقوق یکدیگر در رانندگی سبب آرامش همه می شود.
**محدودیت های ترافیکی در جاده های مازندران
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران همچنین اعلام کرد که با اجرای محدودیت های ترافیکی اربعین در جاده های این استان ، کندوان و هراز روز جمعه یک طرفه می شود .
قدمی هدف از اعمال این محدودیت ها افزایش ایمنی ، ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه در روزهای پایانی هفته و تعطیلات اربعین حسینی برشمرد .
سرهنگ قدمی گفت که تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا ساعت 24 روز جمعه 19 آبان ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 17 تا ساعت 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.
رئیس پلیس راه مازندران افزود : تردد کلیه تریلر در محور هراز ممنوع بوده و تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا ساعت 14 روز چهارشنبه 17 آبان ماه و همچنین از ساعت 8 صبح تا ساعت 24 روزهای پنجشنبه و جمعه 18 و 19 آبان از محور هراز ممنوع است.
وی افزود : تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 13 تا ساعت24 روز جمعه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 15 تا ساعت 24 همان روز با اعلام ماموران پلیس راه در محل از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت یک طرفه خواهد بود.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران اظهار داشت : تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا ساعت 24 جمعه از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع است.
سرهنگ قدمی افزود : تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.
مازندران 10 هزار و 700 کیلومتر راه اصلی فرعی دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار