قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به اهمیت بزرگداشت شهدای ۷ تیر در راستای تقویت پایه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: یادواره شهدای هفتم تیر با سخنرانی وزیر دادگستری در یزد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۲۳۰۶
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰ 24 June 2015
به گزارش تابناک یزدسعید زارع با بیان اینکه شهادت شهید بهشتی در برابر مظلومیت او بسیار ناچیز بود، اظهار داشت: قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران با همت و پشتکار مثال زدنی شهید بهشتی تدوین شده است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: حادثه 7 تیر از نظر اهمیت، انقلاب سوم بود ولی متأسفانه جامعه ما هنوز آن طور که باید روح بزرگ شهید بهشتی را درک نکرده است.

زارع افزود: در استان یزد به مناسبت گرامیداشت شهدای 7 تیر و گرامیداشت سی و سومین سالگرد شهادت سومین شهید محراب، بیش از 800 برنامه مختلف فرهنگی و تبیینی از اول تیرماه به مدت 8 روز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت گرامیداشت بیش از 17 هزار شهید ترور در ایران تصریح کرد: معرفی ایران اسلامی به عنوان بزرگترین قربانی تروریست در جهان از مهمترین اهداف و برنامه‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد در برنامه‌های تدوین شده است.

وی افشای چهره سیاه منافقین و تبیین اهداف شهید بهشتی برای نسل امروز را از دیگر برنامه‌ها و اهداف شاخص در برنامه‌های در دست اقدام شورای هماهنگی استان یزد دانست.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد برگزاری یادمان شهدای 7 تیر در مسجد روضه محمدیه که به عنوان پایگاه انقلاب مطرح است با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پور محمدی وزیر دادگستری، دیدار مسئولان استان با خانواده شهیدان پاکنژاد و برگزاری مراسم یادبود 33 سالگرد شهید صدوقی و 4 سالگرد امام جمعه فقید استان را از جمله برنامه‌های شاخص استان یزد در هفته قوه قضائیه عنوان کرد.

وی فضاسازی شهری، برگزاری مسابقات سیره شهیدان، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، فراخوان مقاله در مورد شناخت نفاق، برنامه‌ریزی سخنرانی ائمه جماعت در مساجد استان، برگزاری نشست مشترک بانوان استان با بانوان دادیار دادگستری و برگزاری نمایشگاه اسناد مکتوب از آثار شهدای ترور استان یزد را از جمله اقدامات و برنامه‌های تدوین شده از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد دانست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار