معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش گفت: جشنواره تابستانی کیش امسال همزمان با عید سعید فطر آغاز می‌شود و برنامه‌های شاد و مفرح زیادی در آن تدارک دیده شده است.
کد خبر: ۵۲۳۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸ 24 June 2015
به گزارش تابناک - جزیره به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش٫ محمد محب‌خدایی در نشست خبری که در سالن اجتماعات سازمان با حضور مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش و نمایندگان و خبرنگاران رسانه‌های مختلف برگزار شد با اشاره به برگزاری جشنواره‌های مختلف در تابستان 94 گفت: جشنواره تابستانی کیش امسال همزمان با عید سعید فطر آغاز می‌شود و برنامه‌های شاد و مفرح زیادی در آن تدارک دیده شده است.

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش افزود: جشنواره خرید، جشنواره سلامت، مسابقه بازی‌های کامپیوتری، اجرای کنسرت، رالی تور، مسابقات ورزشی، برنامه‌های استقبال در فرودگاه و اجرای جُنگ شادی در تالار شهر از جمله برنامه‌های متنوعی است که در جشنواره تابستانی کیش برگزار می‌شود.

وی در خصوص جشنواره خرید با اشاره به اینکه محوریت سفر به کیش در مرحله اول خانواده‌ها هستند، گفت: خانواده‌ها یکی از پتانسیل‌های قوی گردشگری در جزیره کیش به شمار می‌روند، به همین منظور برای جذب خانواده‌ها در برنامه‌ریزی‌ها توجه شده است که برنامه‌هایی ویژه سنین مختلف و همه اعضای خانواده برگزار شود.

به گفته معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش، کنترل کیفی و کمی کالاها در مبادی ورودی نیز از اقداماتی است که در راستای بهبود گردشگری خرید و رونق اقتصادی بازارها توسط معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش در حال انجام است.

وی همچنین به اهدای جوائز مختلف در این جشنواره اشاره کرد و افزود: روزانه در مراسم قرعه‌کشی بازارها یک دستگاه خودرو، 10 تا 30 درصد تخفیف خرید و از طریق جامعه بازاریان و بازرگانان کیش نیز هر روزه تا سقف 10 میلیون تومان به عنوان جایزه ویژه به گردشگران اهدا می‌شود.

محب‌خدایی در ادامه از جشنواره سلامت به عنوان یکی دیگر از جشنواره‌های تابستانی کیش یاد کرد و گفت: همزمان با برگزاری جشنواره تابستانی با همکاری مرکز توسعه و سلامت، بیمارستان کیش و بیمارستان فوق تخصصی ایرانیان به گردشگران خدماتی نظیر ویزیت رایگان و تخفیف‌های 50 درصدی اعطا می‌شود.

وی افزود: در این جشنواره با حضور جراحان و متخصصان مطرح کشور در زمینه‌های فایبرو اسکن کبد توسط پروفسور موید علویان، نازایی توسط پروفسور دبیر اشرافی، روماتولوژی و مفاصل توسط پروفسور امام و پوست و زیبایی توسط دکتر نصیری به گردشگران خدمات ارائه می‌شود.

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش ادامه داد: همچنین خدمات ماسه درمانی، آب درمانی و طب سنتی نیز از دیگر برنامه‌های جشنواره سلامت در جشنواره تابستانی 94 است.

این مسئول گفت: سومین جشنواره رالی تور از دیگر برنامه‌های مفرح و شادی است که معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش به آن اشاره کرد و گفت: جایزه این برنامه که با مشارکت شرکت "هپکو" برگزار می‌شود یک دستگاه لودر است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین تسهیلات سفر به کیش از دیگر جوایز رالی تور جایزه بزرگ کیش است.

به گفته محب‌خدایی این جشنواره همواره مورد استقبال زیادی واقع شده با هدف جذب گردشگر، آموزش ایرانگردی، رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی برگزار می‌شود.

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش در خصوص مسابقه بازی‌های کامپیوتری نیز گفت: این برنامه از دیگر برنامه‌هایی است که برای اولین بار در کیش اجرا می‌شود.

خدایی افزود: در طول جشنواره تابستانی مسابقات بازی‌های کامپیوتری در مرحله اول برای علاقمندان داخل کشور در کیش برگزار می‌شود و در مرحله دوم از اوایل مهر نفرات برتر این رقابت‌ها در مسابقات آسیایی در جزیره کیش با حضور 80 شرکت‌کننده کشورهای مختلف رقابت می‌کنند.

معاون گردشگری سازمان درپایان از برگزاری برنامه‌ای ویژه کودکان با نام دهکده لاکی و دلفی در جشنواره تابستانی کیش یاد کرد و گفت: در این دهکده کودکان با کاراکترهای عروسکی با نام‌های لاکی و دلفی آشنا می‌شوند، این عروسک‌ها دو شخصیت اصلی در حوزه گردشگری کیش هستند و در کنار آن برنامه‌های زیادی مانند گریم کودکان در بازارها و نمایش‌های مختلف برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار