شهردار دهلران گفت: برای تقویت روشنایی پارک‌های دهلران، منتظر اعتبارات عمرانی سال جاری هستیم.
کد خبر: ۵۲۶۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۲ 24 June 2015
 
به گزارش تابناک ایلام، گرمای حدود ۵۰ درجه در دهلران، کاری می‌کند که در اتاقی محبوس گردی و از همه‌ی وسایل خانه، دست به دامان کولرگازی‌ها شوی...
 
در این دشوار زیستن، تنها دل‌خوشی و بهانه برای والدین، بردن فرزندان به پارک‌های عمومی شهر است که با دیدن مناظر، گل‌ها، و درخت‌ها، دل کودکان شاد گردد. اما چه خیال بیهوده‌ای!!
 
نبودن چراغ‌های روشنایی در پارک‌ها و حتی میادین سطح شهر نه تنها گره از دل‌گرفته را وا‌نمی‌کند که غم هرچه تاریکی است بر سرت آوار می‌کند؛ تو می‌مانی کودک ات که به‌جای لذت بردن از پارک، چنان ترس براثر بی لامپی و تاریکی بر او مستولی می‌شود که پدر را ناچار به گریختن از آن فضای می‌نماید.
 
چرا شهرداری دهلران، به روشنایی فضای تفریحی شهری که حتی سینما هم ندارد، توجهی نمی‌کند؟
 
سخنان بالا درد و دل‌های مردم شهر دهلران بود که چه از طریق تلفن و چه از طریق نظرات فراوان، از سایت تحلیلی- خبری نسیم دهلران درخواست پیگیری این مشکل را داشتند.
 
بر اساس این گزارش، علی رنجبر- شهردار دهلران-  با اعلام اینکه میادین و بلوارهای شهر دهلران ازنظر روشنایی هیچ‌گونه مشکلی ندارند اظهار کرد: با توجه به اهمیت روشنایی و تأثیر آن بر امنیت تردد شهروندان و همچنین به‌منظور زیباسازی پارک‌های سطح شهر عملیات اصلاح و تقویت روشنایی معابر و پارک‌ها در دستور کار این شهرداری قرار دارد.
 
وی در خصوص وضعیت روشنایی پارک‌های شهر دهلران افزود: پارک شکوفه، شهدای دانش‌آموز، یادمان شهدای گمنام، پارک جنب اداره کار و پارک شقایق از روشنایی برخوردار هستند ولی درصدد هستیم وضعیت روشنایی این پارک‌ها را تقویت کنیم.
 
شهردار دهلران بابیان اینکه پارک اناران، پارک واقع در کوی جهادگران و پارک کودک فاقد روشنایی کافی هستند تصریح کرد: درصدد هستیم تا از محل اعتبارات عمرانی سال جاری با تخصیص اعتبار لازم نسبت به تجهیز، تقویت و رفع مشکلات روشنایی پارک‌ها اقدام کنیم.
 
وی گفت: برای خرید لامپ و ترانس جهت ایجاد روشنایی در پارک‌های شهر دهلران به ۱۱۰ میلیون ریال اعتبار نیاز می‌باشد که در صورت محقق شدن این اعتبار عملیات اجرایی این کار آغاز خواهد شد.
 
رنجبر در خصوص استانداردسازی وسایل بازی پارک‌ها نیز خاطرنشان کرد: در نظر داریم که از محل اعتبارات عمرانی سال جاری وسایل بازی کودکان که در سطح پارک‌های شهر دهلران وجود دارد به‌طور کامل استاندارسازی شوند که در این راستا تاکنون پارک شکوفه و پارک شهدای دانش‌آموز از نظر فضا و تجهیزات بازی استاندار شده است.
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار