رئیس بسیج جامعه زنان خراسان‌رضوی گفت: اجتماع بانوان بسیجی با عنوان همایش "زنان؛ پرچمداران بصیرت و زمینه‌سازان ظهور" در حسینیه امام خمینی(ره) مشهد برگزار می شود.
کد خبر: ۵۲۹۲۸۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸ 25 November 2017
به گزارش تابناک : رویا حیدرزاده اظهار داشت: در هفته بسیج برنامه‌های بسیج جامعه زنان خراسان‌رضوی در دو غالب متمرکز و غیرمتمرکز برگزار می‌شود و برنامه‌های متفاوتی در غالب‌های فرهنگی، ورزشی و خدمت‌رسانی در این هفته تدارک دیده شده است.

وی تصریح کرد: برنامه‌های فرهنگی که رویکرد اصلی بسیج جامعه زنان در هفته بسیج است در بخش‌های مختلفی نظیر بصیرت‌افزایی، برپایی نمایشگاه و برنامه‌‌های تبلیغی برگزار می‌شود.

رئیس بسیج جامعه زنان خراسان‌رضوی گفت: در این هفته جشنواره خدمت برگزار می‌شود که در این جشنواره پایگاه‌های مقاومت بسیج در محلات اقدام به ارائه خدمات اجتماعی برای ساکنان محله خود می‌کنند و از جمله این خدمات می‌توان از کمک به خانواده‌های محروم، اجرای برنامه‌های فرهنگی و ارائه خدمات آموزشی نام برد.

حیدرزاده خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه‌های هفته بسیج برای مهدهای کودک استان و برگزاری برنامه متناسب با سن کودکان است. اجتماع بانوان بسیجی نیز فردا یک شنبه 5 آذرماه  با حضور  1200 نفر تحت عنوان  همایش "زنان؛ پرچمداران بصیرت و زمینه‌سازان ظهور" ساعت 8 صبح در حسینیه امام خمینی(ره) مشهد برگزار می شود.

وی اظهار داشت: از دیگر برنامه‌های هفته بسیج برگزاری مسابقه کتابخوانی، اجرای اردوهای جهادی به‌صورت متمرکز در حاشیه‌شهر مشهد و راه‌اندازی تیم‌های مشاوره‌ای در حوزه‌های مختلف تحصیلی، خانوادگی، حقوقی و پزشکی است. 

رئیس بسیج جامعه زنان خراسان‌رضوی گفت: همچنین در یکی دیگر از برنامه‌های هفته بسیج در استان در همایش اجتماع بسیجیان در ورزشگاه امام رضا(ع) 18 هزار نفر از بانوان بسیجی حضور داشتند.





منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار