کد خبر: ۵۲۹۹۶
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۳ 25 June 2015
دبیر اجرایی پنجمین جشنواره تئاتر استان البرز گفت: با تمهیدات اندیشیده شده بازبینی نمایش‌ها جشنواره تئاتر از مرداد ماه آغاز می‌شود.
مهدی ابدالی ظهر امروز در حاشیه نشست معرفی جشنواره تئاتر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: در این راستا و برنامه‌ریزی‌های اساسی 11 لغایت 15 مرداد ماه سال‌ جاری بازبینی نمایش‌های پنجمین جشنواره تئاتر البرز انجام می‌شود.

وی در ارتباط با بازبینی نمایش‌های پذیرفته شده به این جشنواره اظهار داشت: با برنامه‌ریزی با داوران بازبینی، 14 متن نمایشی را از تاریخ 11مرداد لغایت 15 مرداد ماه سال‌جاری بازبینی نموده و نتیجه بازبینی حداکثر تا 16 مرداد ماه اعلام خواهد شد.

دبیر اجرایی پنجمین جشنواره تئاتر استان البرز در ارتباط با 10 متن مشروط شده گفت: کارگردانان 10 اثر مشروط شده می‌توانند برای رفع مشکل متن خود در ساعات اداری به مسئول دبیرخانه پنجمین جشنواره تئاتر استان البرز مراجعه کنند.

ابدالی افزود: این جشنواره با هدف کشف، پرورش و حمایت از استعدادهای هنری جوانان، ایجاد انگیزه، تعامل و هم‌افزایی بین آنان و همچنین تولید آثار ارزشمند، به همت معاونت هنری وسینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز برگزار می‌شود.

به گفته وی حسین پاکدل، محمدحسین ناصر بخت و عبدالحی شماسی بررسی و اعلام نتایج شده است.

پنجمین جشنواره تئاتر استان البرز نیمه اول شهریور ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار