آیا بازهم لرزه های گذشته باید روی زانوهای سیاسیون در فضای اجتماعی بیفتد , و باز هم چشم انتظار بهاری دگر شوند .
کد خبر: ۵۳۱۴۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵ 29 November 2017
آنچه که در زیر آورده شده است یادداشت ارسالی مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد است و این سایت محتوای آن را تایید یا تکذیب نمی کند. شما هم می توانید نظر خود را در تایید یا تکذیب این مطلب بیان کنید.
همگان از وجود دولت اصلاحات سخن می گویند , ولی اصلاح طلب ها بی خبر از هرجا گویا نه به کام آنهاست , نه به میل آنها!
پس مدار دولت مردان در دفاع از کیست ؟

وقتی سکوی پرتاب برای پیروزی مقتدرانه روحانی جریان اصلاحات بود و خاک ریز اول وخط مقدم را موج اصلاحاتی ها تشکیل دادند , و با یک دفاع جانانه در جاده ای که دائما از خطا و خطر وتخریب سخن می گفتند کاروان جریان روحانی را کام روا به مقصد رساندند .
پس چگونه شد که دوستان را غافل از قافله کردند !

اصلاح طلب ها شاهد پدیدار شدن پدیده ای شدند , که از تفکر آنها و انتظار آنها بسی عقب تربود ولی حیران و پریشان وقتی شدند که افسار دولت را در دست صاحبان جریان ندیدند, و اینجا بود که شأنشان همچون شمع می سوزد .
خواسته یا نخواسته مورد بی مهری قرار گرفتند , و به عبارتی دیگر فِیک های سیاسی جای عناصر اصیل اصلاحات را گرفته اند و ریشه های موفقیت انتخابات 96 با ظهور مهاجمان رقیب سست و بی روح شد .

مطمئن هستیم که مسیر پایان نیافته و با وجود رانندگان ناشی موفقیت میسر نمی گردد ,چرا که جاده 4 ساله دولت نیازمند چشمان بینا و قلب های پر مهر و دستان تلاش گر است , و آنهای موفق ترند که درد را با درک حل کنند .

آیا بازهم لرزه های گذشته باید روی زانوهای سیاسیون در فضای اجتماعی بیفتد , و باز هم چشم انتظار بهاری دگر شوند .
فضای بهم ریختگی که حکایت از وجود فضای غیراخلاقی را در نگاه سیاسیون نو می کند و ایجاد پیچ خم های جدیدی در پیچ راه های نافرجام سیاسیون اقبال را به ناشی های تندگو فراهم می سازد .
تا باز هم تاخت و تاز غیر اخلاقی و بی هدف فوران اشکالات را در برنامه های مدیریتی شعله ور سازد و مردم را با رویاروی یک جریانی که از تفکر و رأی آنها فاصله دارد بپردازند .

فراموش نکنیم که از مسیری پر خطر که حراست از آن را عناصر اصلاح طلب تشکیل دادند عبور کردیم , و حال در جایگاه امن بی خطر باید هم از زکاوت و پویایی همان سازنده هایی که هزینه پیروزی شدند استفاده شود تا آرامش در ذهن سیاسیونمان گنجانده شود .

ای بسا که هدف دار و بی هدف از هم جدا گردد , و عناصر اصیل وریشه دار با توسعه ای متوازن در دفاع همه جانبه از جریان اعتدال اصلاحات برای حفظ ارزش های سیاسی اجتماعی , فرهنگی صیانت کنند .و از احکام کسانی که نسنجدیده و سراسیمه و بهم ریخته تصمیم بر عمل می گیرند جلوگیری کنند . تا مصالح شخصی آمیخته در مسائل معیشتی , فرهنگی , سیاسی جامعه نشود . تا هم از بروز موانع و مشکلات در مسیر ترقی و پیشرفت به دست منیت خواهان جلوگیری شود و هم موج نارضایتی جامعه کرسی سیاسیون را نلرزاند .


مهرداد نادری

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
فاطمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
درود بر قلم مهندس نادری
ح کریمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۹
حرف دل خیلی ها رو گفتی مهرداد جان که متاسفانه باید بپای افسوس این فیک ها کور و پیر شویم و دودستی دولت رو به جریان مخالف تقدیم کنیم با این عملکرد ضعیف و غیر قابل تحمل
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار