کد خبر: ۵۳۹۷۷
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹ 28 June 2015
دادستان شهرستان ملارد گفت: در حال حاضرضرب و جرح و درگیری در رتبه نخست جرایم شهرستان ملارد قرار دارد و سرقت، جعل و کلاهبرداری به ترتیب در رتبه های بعدی قرار می گیرد.

جواد جبله دادستان شهرستان ملارد در گفتگو با خبرنگار مـهر ضمن تبریک هفته قوه قضاییه و تسلیت بـه مناسبت شهادت آیت الله بهشتی و یاران مظلوم ایشان، اظهار داشت:مجموعه قضایی شهرستان ملارد، دستگاهی نوپا است که با توجه به آغاز به کار این مجموعه از سال 90 تاکنون، اقدامات مثبت و سازنده بسیاری برای تحقق امنیت پایدار در سطح شهرستان ملارد به مرحله اجرا گذاشته شده است.

وی افزود:پیرو تلاش شبانه روزی مجموعه قضایی و نیروی انتظامی این شهرستان،آمارسرقت با کاهش قابل توجهی مواجه بوده است.

وی عنوان کرد: در حال حاضر با توجه به بررسی های انجام شده، ضرب و جرح در رتبه اول جرایم این شهرستان قرار دارد و سرقت، جعل وکلاهبرداری در رتبه های بعدی قرار می گیرد.

دادستان شهرستان ملارد گفت:یکی از عمده ترین اولویت های ما در این شهرستان، برخورد با هنجارشکنان واراذل و اوباش است که با قمه و چاقو و قدرت نمایی در اذهان عمومی موجبات سلب آرامش خاطر برخی شهروندان را فراهم می کنند و همچون سنـوات گذشته و بـدون مسامحه، برخورد قاطعانه و جدی با چنـین افرادی در دستور کار قرار خواهیم داد.

وی افزود:شناسنامه دار کردن اراذل و اوباش از اقداماتی بوده که نقش به سزایی درکنترل هنجار شکنی ها ایـفا می کند و بـازدارندگی و شناسایی اراذل و اوباش را بـه نحومطلوب تری محقق می سازد.

جبله عنوان کرد:موضوع تغییر کاربری ها و مبارزه با زمین خواری ها از دیگر موارد اولویت دار این مجموعه به شمار می رود و با توجه به تاکید موکد مقام معظم رهبری به برخورد با چنین تخلفاتی نهایت سعی وامکانات خویش را در جهت مقابله با تحرکات اینچنینی به کار خواهیم بست.

وی افزود: در صورت بروز تخلف از سوی شهروندان و یا مسئولان در حوزه تغییرکاربری های غیر مجاز، مجازات های سنگین و شدیدی اعمال می شود و امید آن داریم با دقت نظر و عمل به قانون از سوی کلیه افراد و شخصیت های حقیقی و حقوقی، اراضی طبیعی وکشاورزی به نحو شایسته ای حفظ شود.

دادستان شهرستان ملارد یادآور شد: از خانواده ها نیز انتظار می رود تا با نظارت و کنترل هوشمندانه، منطقی و اصولی احتمال به انحراف کشیده شدن فرزندانشان را به حداقل ممکن برسانند و این امر با قانون مداری  والدین به عنوان الگوهای اصلی فرزندان و مقید بودن به احکام الهی و شرعی و اسلامی محقق می شود
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار