تابناک چهارمحال وبختیاری- فرمانده انتظامي استان چهارمحال و بختیاری از كشف بيش از 137 كيلوگرم ترياك در دو عمليات مشترك و دستگيري چهار نفر در اين رابطه خبر داد.
کد خبر: ۵۴۰۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹ 18 December 2017
به‌گزارش تابناک شهرکرد- سردار غلامعباس غلامزاده گفت: طي 48 ساعت گذشته همكاران پليس مبارزه با مواد مخدر با كنترل محور هاي مواصلاتي استان و طي دو عمليات مجزا و مشترك موفق شدند چهار خودروي حامل مواد مخدر راكه قصد انتقال مواد به استان‎‌هاي مركزي را داشتند توقيف و در بازرسي از اين خودرو ها 137 كيلو گرم ترياك كشف كنند.
وي با اشاره به اينكه در اين رابطه چهار نفر از سوداگران مرگ نيز دستگيرو تحويل مقامات قضايي شدند، افزود: با تلاش همكاران در پليس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان‌هاي تابعه از ابتداي سال جاري تا كنون بيش از 2 تن و 70 كيلو انواع مواد مخدر كشف شده و در اين راستا 20 باند تهيه و توزيع مواد مخدرمتلاشي و 38 دستگاه خودرو نيز توقيف شده است .
فرمانده انتظامي چهارمحال و بختياري ضمن تأكيد بر افزايش 50 درصدي كشف مواد مخدر در سال جاري، مبارزه بي امان با مواد مخدر را از اولويت هاي پليس استان دانست و خاطرنشان كرد: برخورد قاطع و قانوني با سوداگران مرگ از راهبردهاي عملياتي مهم مجموعه فرماندهي انتظامي استان است كه همواره در دستور كار قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار