فرماندار شهرستان قرچک همزمان با هفته مبارزه با مواد مخدر از کمپ ترک اعتیاد دلشدگان شهرستان قرچک سرزده بازدید کرد.
کد خبر: ۵۴۵۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰ 29 June 2015
 علی صادقی صبح امروز و همزمان با هفته مبارزه با مواد مخدر به‌همراه احسان ثامنی‌راد رئیس اداره بهزیستی و حسین ابویسانی مدیر روابط‌عمومی فرمانداری از کمپ ترک اعتیاد دلشدگان شهرستان قرچک بازدید کرد.

فرماندار و رئیس شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرچک از نزدیک با اعضای مرکز بهبودی دلشدگان به‌طور سرزده بازدید و مسایل و مشکلات آنان را بررسی کرد.

وی در این بازدید ضمن سرکشی از قسمت‌های مختلف مرکز در بین افراد بستری شده حاضر و از نزدیک با مشکلات آن‌ها آشنا شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک بر اجرای برنامه‌های فرهنگی، مذهبی و همچنین تقویت اراده معتادان در بازگشت دوباره به جامعه و عدم استفاده از مواد مخدر تاکید کرد.

صادقی گفت: اعتیاد به مواد مخدر نه تنها خانواده‌ها را بلکه جامعه را با مشکلاتی مواجه کرده است که باید به‌صورت جد به امور رسیدگی شود.

وی خطاب به بیماران بستری شده در مرکز دلشدگان قرچک گفت: شما که گرفتار این معضل خطرناک هستید، بیایید با یک عزم، اراده آهنین و همت مضاعف خود را پاک و به آغوش گرم خانواده برگردید و بنده نیز برای سلامتی شما دعا می‌کنم.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک با تحسین این داوطلبان و روی آوردن به کمپ ترک اعتیاد برای پاک شدن از این بلای خانمان‌سوز، افزود: شما عزیزان ثابت کردید برای جبران اشتباهات گذشته خودتان حرکت کرده‌اید که این خود یک جهاد و حرکت عظیم است.

وی به مسئولان کمپ‌های ترک اعتیاد قول همکاری و پیگیری مشکلات آن‌ها در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف را داد و از مسئولانی که با این مراکز در ارتباط هستند و به نوعی می‌توانند کمک‌کار آن‌ها باشند خواستار همکاری هرچه بیشتر شد.

فرماندار قرچک در پایان بازدید بیان داشت: بیشترین حجم درمان معتادان در کمپ‌های ترک اعتیاد صورت می‌گیرد و افراد مصرف‌کننده مواد مخدر می‌توانند با مراجعه به این مراکز و یا معرفی از طرف نهادهای مربوطه تحت درمان قرار گیرند.

 قریب به 50 بیمار در کمپ دلشدگان شهرستان قرچک با نظارت مستقیم اداره بهزیستی مشغول ترک اعتیاد هستند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار