فرماندار گتوند با درخواست از وزیر ورزش جهت توجه بیشتر به امکانات ورزشی این شهرستان، گفت: بیشتر جوانان این شهر در زمین های خاکی ورزش می کنند.
کد خبر: ۵۴۸۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵ 05 January 2018

خدری در آیین افتتاح استخر شهیدان تاجبخش گتوند، اظهار کرد: شهرستان گتوند دارای پنج شهرستان و 45 روستا است و این پراکندگی باعث شده تا همه مردم شهرستان نتوانند به درستی از امکانات ورزشی در سطح مرکز شهر استفاده کنند. این شهرستان دارای استعدادهای بسیاری است که گاها به دلیل نبود امکانات به شهرهای اطراف مهاجرت می کنند و حتی برای ورزش برخی مواقع به شوشتر و دزفول می روند.

وی ادامه از وزیر ورزش خواستار اختصاص امکانات ورزشی به این شهرستان شد و گفت: از شما تقاضا داریم تا در صورت امکان دستورات لازم را برای تامین امکانات ورزشی شهرهای حومه و همچنین مرکز شهرستان که هیچ گونه امکانات ورزشی را برای بانوان ندارد، بدهید. شهر صالح شهر که 35 کیلومتر با مرکز شهرستان فاصله دارد، هیچ گونه سالن و زمین ورزشی ندارد و بیشتر جوانان این شهر در زمین های خاکی ورزش می کنند.

خدری بیان کرد: در صالح شهر زمین های خاکی ورزشی پایین جاده است و مراجعات بسیاری برای ساخت سالن ورزشی داریم. جوانان بااستعداد بسیاری از جمله دروازه بان تیم ملی فوتسال در این شهر داریم که به دلیل کمبود امکانات و نبود سالن های ورزشی به شهرهای اطراف می روند. در مرکز بخش عقیلی شهر سماله نیز هیچ گونه سالن و زمین ورزشی ندارد.

وی افزود: شهرهای جنت مکان و ترکالکی نیز سالن ورزشی ندارند و بیشتر مردم در زمین های خاکی ورزش می کنند.

فرماندار گتوند خطاب به وزیر ورزش گفت: از شما می خواهم با قدوم مبارک خود این امکانات را در اختیار شهرهای ما قرار دهید.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار