رئیس اتحادیه رستوران‌داران شهرستان پردیس از مهروموم 123 واحد رستورانی متخلف و صدور مجوز فعالیت 13 رستوران در ایام ماه رمضان در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۵۴۸۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۴ 29 June 2015
هاشم چراغی در خصوص آخرین آمار و عملکرد این اتحادیه اظهار داشت: بازرسان این اتحادیه براساس بازدید، شناسایی و بازرسی‌هایی که از رستوران‌ها و قهوه‌‌خانه‌های شهرستان پردیس انجام دادند، اقدام به صدور اخطار به متخلفان این صنف و پلمب واحدهای غیرمجازی که بعد از دریافت اخطارها اقدام به تشکیل یا تکمیل پرونده خود نکرده بودند، کردند.

وی با بیان اینکه با متخلفانی که نسبت به اخطارهای اتحادیه رستوران‌ها توجهی نداشته باشند، برخورد می‌کنیم، افزود: با توجه به ماده 27 قانون نظام صنفی این واحد‌های متخلف پلمب می‌شوند؛ به همین منظور آن دست از رستوران‌هایی که بدون پروانه کسب مشغول فعالیت هستند، باید در اسرع وقت با حضور در اتحادیه رستوران‌داران پرونده صنفی خود را تکمیل کنند.

رئیس اتحادیه رستوران‌داران و رسته‌های همگن ادامه داد: براساس مصوبه در تاریخ 27 دی‌ماه سال 93 اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پردیس، عرضه قلیان در تمام واحدهای صنفی ممنوع است و بازرسان اتحادیه در صورت مشاهده واحدهایی که اقدام به عرضه قلیان می‌کنند با همکاری شبکه بهداشت و پلیس امنیت و اماکن نسبت به پلمب واحدهای متخلف اقدام خواهد کرد.

چراغی در خصوص تعداد رستوران‌های دارای مجوز و بدون مجوز شهرستان پردیس نیز تصریح کرد: تاکنون 45 واحد رستوران، 29 واحد کباب‌سرا، 11 واحد آب‌میوه و بستنی‌فروشی، 25 واحد اغذیه‌فروشی، یک واحد تالار عروسی، هفت واحد جگرکی، دو واحد فروش تنباکو و قلیان و سه واحد طباخی در شهرستان پردیس پس از دریافت اخطار و تشکیل ندادن پرونده، پلمب شده‌اند.

وی ادامه داد: تعداد 239 واحد رستوران، کباب‌سرا، بستنی و آبمیوه، اغذیه‌فروشی، تالار پذیرایی، جگرکی، طباخی و عرضه‌کننده‌های تنباکو و قلیان شناسایی شده است که از این تعداد 202 واحد پرونده‌های خود را تشکیل داده‌اند و 15 واحد طی هفته‌های اخیر جواز کسب خود را دریافت کرده‌اند؛ در ماه‌های گذشته برای 82 واحد جواز صادر شده است که می‌توانند فعالیت خود را بعد از افطار و قبل از سحر انجام دهند.

رئیس اتحادیه رستوران‌داران و رسته‌های افزود: در ماه مبارک رمضان 13 واحد رستوران و اغذیه‌فروشی از جاجرود تا انتهای بومهن در طول مسیر اصلی با دریافت مجوز فعالیت در بازه زمانی بین سحر تا افطار به مسافران خدمات ارائه خواهند داد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار