جشن خیریه «شب های رمضان » با هدف کمک به دانش آموزان بی سرپرست، بدسرپرست و خانواده های آبرومند بی بضاعت در شهر یزد برگزار شده است.
کد خبر: ۵۵۱۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴ 30 June 2015
به گزارش تابناک یزد این جشن به سفارش سازمان دانش آموزی استان  به مدّت 10 شب و از تاریخ 3 تیرماه تا 13تیرماه در سینما دانش آموز یزد  با حضور مردم، سازمان ها و ارگان های دولتی و غیر دولتی در حال برگزاری است.
امین پاکروان یکی از حامیان این طرح گفت: تا جایی که ما مطلّع هستیم در سال قبل از هزینه های حاصل شده از این جشن، 73 نفر از دانش آموزان بی سرپرست و بی بضاعت در سراسر استان و از طریق سازمان دانش آموزی برای زیارت به مشهد مقدس اعزام شدند.
اجرای برنا مه های جنگ شادی، برنامه های خاص معنوی ماه رمضان و گلریزان تنها بخشی از برنا مه های متنوع این جشن  به شمار می رود. در ضمن باید گفت که حضور خیرین عزیز به فضای معنوی و شادی بخش این جشن، شکوه و عظمت خاصی بخشیده است.
لازم به یادآوری است، اجرای برنامه های شاد، شورانگیز به همراه تقلید صدا و ارائه ی نمایش تئاتر توسط هنرمند محبوب کشور و سلطان خنده و افکت ایران، مهدی صفوی زاده و اجرای بسیار زیبا به وسیله مجریان برتر ازجمله محمد قانع و مجری برتر صحنه ی کشور، محمد یزدانی و اجرای موسیقی توسط سید مجید وزیری خواننده ی محبوب نسل جوان از برنامه های متنوع این جشنواره است.
در پایان مهدی صفوی زاده مشاور فرهنگی وهنری این برنامه خاطرنشان کرد:شرکت خیرین محترم و مسؤلین دولتی در اینگونه جشن ها، علاوه بر داشتن اجر معنوی و نوعی آرامش روانی، باعث دلگرمی و مباهات ما هنرمندان و بانیان چنین جشن های ارزشمندی خواهد بود که بتوانیم با انرژی مثبت بیشتری این مسیر را ادامه دهیم.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار