شهرتی فر در جلسه ستاد گرامی‌داشت دهه فجر استان خبر داد:
جلسه ستاد گرامی‌داشت دهه فجر استان ‌پنجشنبه 5 بهمن، در محل ساختمان استانداری برگزار شد.
کد خبر: ۵۵۷۰۳۷
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹ 25 January 2018

به گزارش تابناک تبریز، شهرتی فر معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربابجان شرقی در این جلسه با اشاره به اینکه محتوای برنامه های گرامیداشت دهه فجر باید در سه جهت باشد، افزود، باتوجه به اینکه زمان بیشتری از پیروزی انقلاب گذشته است باید بتوانیم در توصیف مسائل انقلاب فعال باشیم.

وی با اشاره به اینکه انقلاب یک  حرکت بنیادی بوده است افزود: باید مبحث انقلاب تحلیل شود تا جوانانی که در بطن جریان واقع نشده بودند بیشتر با مبانی انقلاب اسلامی آشنا شده و همه ما باید همیشه قدردان فداکاری عموم مردم و خانواده های معزز شهدا و ایثارگران باشیم.

شهرتی فر ابراز داشت: باید علت و اهداف انقلاب تبیین شود تا مردم بدانند به چه علت انقلاب صورت گرفت و اهداف ان چه بوده است.

وی ادامه داد، دهه فجر فرصت مناسبی است که دشمنی ها و علت این دشمنی ها شرح داده شود.

وی متذکر شد: بعضا در برخی مراسمات دیده می شود برخی سخنرانان به جای اینکه وحدت ملی را تقویت کنند، سلایق و اهداف حزبی خود را برجسته می کنند و این صحیح نیست.

وی اضافه کرد: دهه فجر نمایش وحدت است و تقویت ان حرکت کنیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار تاکید کرد: چهره ی شهرها و روستاها باید در به طور مناسب آزین بندی شوند و شاهد چهره متفاوتی در این بزرگداشت به نسبت روزهای قبل باشیم.

شهرتی فر با اشاره به اینکه ابر چالش جامعه بیکاری جوانان است، افزود، دولت در این راستا ۳ برنامه مشخص ترتیب داده است که یکی از ان ها رفع موانع تولید از طریق سامانه بهین یاب است.

وی اضافه کرد: طرح تکاپو و توسعه کسب و کار برنامه دولت در جهت کاهش بیکاری است که در ان ۸۷۳ میلیارد تومان برای استان تخصیص یافته است و همچنین برنامه دولت در جهت توانمند سازی مدد جویان است که ۳ هزار میلیارد تومان در سطح ملی به این موضوع اختصاص یافته است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
ایکاش به صورت مرتب موارد هزینه کردن این پول را گزارش کنند . ضمنا مالیاتهای سنگین استان سرمایه هارا فراری می دهد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :