حسین ویسمرادی در گفتگو با تابناک:
فرماندار روانسر گفت: همزمان با دهه مبارک فجر ۶۵ طرح عمرانی، خدماتی و کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۳۸ میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال و اشتغالزایی ۲۷ نفر به بهره برداری می‌رسد.
کد خبر: ۵۶۰۶۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۹ 03 February 2018

 حسین ویسمرادی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:اجرای ۱۵ طرح سیستم آبیاری تحت فشار در سطح ۸۲ هکتار از اراضی شهرستان بااعتباری بالغ بر پنج میلیارد و ۹۱۴ میلیون ریال و اشتغالزایی ۲۴ نفر و بهره برداری از طرح پرورش میش داشتی ۵۰۰ راسی روستای سردم با اعتبار بالغ برپنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و اشتغالزایی سه نفر طرح‌های قابل افتتاح این شهرستان در بخش کشاورزی است.

وی خاطر نشان کرد:پروژه گازرسانی به سه روستای جانجان، آهنگران و کلاه کبود بخش مرکزی با بهره مندی ۱۰۳ خانوار و بیش از ۳۸۰ نفر جمعیت با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد ریال افتتاح می شود.

فرماندار روانسر اظهار داشت:طرح بهسازی و آسفالت راه روستایی گراب علیا در بخش مرکزی با اعتبار ۲ میلیارد ریال، بهره برداری از ایستگاه آتش نشانی شهرک صنعتی روانسر با اعتبار ۵۸۵ میلیون ریال و تحویل دو واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در شهر روانسر و روستای شبانکاره بخش شاهو از پروژه های قابل افتتاح در ایام الله دهه فجر می باشد.

ویسمرادی تصریح کرد: ۴۴ پروژه عمران روستایی نیز در روستا‌هایی بخش‌های مرکزی و شاهو با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد و ۳۲۱ میلیون ریال مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی افزود:۲۱ طرح با اعتباری بالغ بر ۲۴ میلیارد و ۳۸۰ میلیون کلنگ زنی می شود این طرح‌ها شامل کلنگ زنی فاز دوم اجرای طرح هادی روستای نهرابی با اعتباربالغ بر ۲ میلیارد و ۷۶۷ میلیون ریال، کلنگ زنی طرح گلخانه تولید نشا با اعتبار ۴ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۴ نفر در روستای زرین چقا، کلنگ زنی طرح کمپینگ گردشگری روستای شبانکاره با اعتبار ۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و کلنگ زنی ۱۸ طرح عمران روستایی با اعتباربالغ بر ۳ میلیارد و ۱۱۳ میلیون ریال  از طرحها و پروژه های قابل کلنگ زنی برشمرد.

 

 

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار