رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل خواستار استفاده از ظرفیت مرکز افکار سنجی جهاد دانشگاهی توسط دستگاه های اجرایی استان شد.
کد خبر: ۵۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۲ 17 February 2015

به گزارش خبرنگار مهر، رامز نصیری صالح  در نشست مشترک با مدیر عامل شرکت مخابرات اردبیل گفت: مرکز افکارسنجی جهاد دانشگاهی یا «ایسپا» می تواند بازوی یاری گر مديران اجرايی استان برای ارزيابی عملكرد ساليانه باشد.

وی با اشاره به غفلت از ظرفیت این مرکز، تاکید کرد: دستگاه‌های اجرايی استان می‌توانند برای ارزيابی عملكرد مديران خود در شهرستان‌ها و ميزان رضايت‌مندی مردم از پتانسیل مرکز افکارسنجی جهاددانشگاهی (ایسپا) استفاده كنند.

رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان معتقد است این مرکز در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با هدف رفع نیاز سازمان‌ها و نهادهای تصمیم‌گیر در راستای ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره‌گیری از مشارکت و دیدگاه‌های شهروندان فعالیت خود را آغاز کرده است.

به گفته نصیری صالح اصول بنیادین و اساسی ایسپا در طراحی و اجرای فعالیت‌های پژوهشی و نظرسنجی، تاکید بر بکارگیری معیارهای دقیق علمی و فنی، رعایت و حفظ موضع بی‌طرفی در قبال مسائل و موضوعات مورد بررسی، استفاده از پشتوانه اعتماد مسئولان و مردم به نهاد جهاددانشگاهی و استفاده از نیروهای جوان و مستعد دانشگاهی و تکیه بر خلاقیت‌های جهادگرانه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار