معاون امورعمرانی استانداری بوشهر گفت: به منظور به حداقل رسیدن مشکل کم آبی دراین استان باید روند اجرای پروژه های مرتبط با آبرسانی تسریع شود.
کد خبر: ۵۶۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۷ 02 July 2015
تابناک بوشهر: محمد حسن باستی روز پنجشنبه درنشست بررسی مشکلات تامین آب شرب استان بوشهر افزود: اگر در پروژه های های مرتبط با آبرسانی پیمانکاران ضعیفی به کار گمارده شده اند باید با توجه به حساسیت موضوع و نیاز به شتاب در امر آبرسانی پیمانکاران توانمندتری جایگزین آنها شود.
وی ادامه داد: شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی باید با نظارت مستمر بر پروژه های خود روند آنها را به طور مستمر پیگیری کنند.
باستی در ارتباط با انشعاب های غیرمجاز آب در استان بوشهر بیان کرد: در این استان 10 هزار انشعاب غیرمجاز وجود دارد که هفت هزار انشعاب آن در شهرهای بوشهر و برازجان است.
وی با اشاره به هدررفت 37 درصدی آب در استان بوشهر گفت: مردم و مسوولان در کنار یکدیگر باید علاوه بر پذیرفتن بحران آب نهایت تلاش آن را مدیریت کنند.
باستی ادامه داد: احداث چند دستگاه آبشیرین کن در استان بوشهر در دستور کار قرار گرفته که تا زمان نهایی شدن این پروژه ها باید میزان آب موجود را به نحو مطلوب مدیریت کنیم.
وی تاکید کرد: دستگاه های آب شیرین کن بوشهر و کنگان با ظرفیت 10 هزار متر مکعب تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.
باستی اظهارکرد: با توجه به خشکسالی های چندین ساله اگر در مدیریت آب همراهی مردم وجود نداشته باشد با مشکل روبرو می شویم.
وی درارتباط با راه حل های مشکل تامین آب شهرستان دشتستان گفت: شش حلقه چاه متعلق به شرکت آب و فاضلاب در این شهرستان باید در نزدیکترین زمان ممکن کف شکنی و تجهیز شوند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار