کد خبر: ۵۶۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۳ 04 July 2015
رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) ساوجبلاغ گفت که کمک خیرین به 9 هزار مددجوی تحت پوشش این شهرستان قابل تقدیر است زیرا این کمک ها سبب شده تا مشکلات بسیاری از مددجویان برطرف شود.
شاپور قاسمی روز پنج شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: هر ساله با آغاز ماه مبارک رمضان خیرین با کمک های نقدی و غیر نقدی خود به خانواده های نیازمند تحت پوشش کمیته امداد بار دیگر مهربانی و محبت را که بر گرفته از مکتب اسلام و ائمه ( ع ) به ویژه مولای متقیان است را به نمایش می گذارند.
وی اظهار کرد: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان خیرین با مراجعه حضوری و شرکت در جشن گلریزان بیش از 570 میلیون ریال کمک نقدی، تهیه و توزیع سبد کالا برای نیازمندان، بر پایی سفره های افطاری ویژه ایتام در راه کمک به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد ساوجبلاغ گام بر می دارند.
رییس کمیته امداد ساوجبلاغ ادامه داد : کمک های مالی خیرین برای تهیه جهیزیه ، کمک هزینه مسکن، امور آموزشی، فرهنگی و درمانی ، اشتغال ، توانمند سازی مددجویان و کمک به زنان سرپرست خانوار پرداخت می شود.
وی گفت: هر ساله در ماه مبارک رمضان در این شهرستان اقدام به برگزاری جشن گلریزان می کنیم تا بتوانیم علاوه بر تقویت همبستگی مردم ، ترویج سنت حسنه کمک به هم نوع ، گزارش کاملی را از فعالیت های انجام شده در کمیته امداد در حوزه مشارکت های مردمی و سایر خدمات را به خیرین ساوجبلاغی ارائه دهیم.
قاسمی توانمند سازی مددجویان را یکی از برنامه های اصلی کمیته امداد ساوجبلاغ با هدف آموزش به مددجویان و اشتغال آنان در قالب فعالیت های کارآفرینی ، کار در منزل و یا سرکت های تولیدی و صنعتی فعال در شهرستان برشمرد.
به گفته وی در سال گذشته سه هزار و 900 نفر در این شهرستان آموزش توانمندسازی دیدند که 2 هزار و 400 نفر آن زنان سرپرست خانوار بودند و به هزار و 900 نفر نیز وام اشتغال پرداخت شد.
شهرستان ساوجبلاغ با 250 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری غرب کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار