رییس دانشگاه آزاد ایلام
دانشگاه آزاد اسلامی بنا به رسالتی که بر عهده دارد با تمام توان در خدمت حفظ زیبایی‌های طبیعی و محیط زیستی ایلام به عنوان عروس زاگرس است و فعالیت‌های این انجمن کمک به دست‌اندرکاران این عرصه‌ها است.
کد خبر: ۵۶۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۱ 04 July 2015
به گزارش تابناک ایلام،شهریار عباسی صبح امروز در مراسم انتخابات هیئت مدیره اتاق سبز دانشگاه آزاد ایلام اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی دارای رشته‌های تحصیلی متعدد در بخش کشاورزی، دامداری، دامپروری، جنگل و مرتع و ... است.

وی ادامه داد: این رشته‌های تحصیلی در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری بوده که با انجام کارهای تحقیقاتی و علمی می‌‌تواند نقش مهمی در حفظ عرصه‌های طبیعی و محیط زیست داشته باشد.

این مسئول اضافه کرد: آتش سوزی‌های گسترده طی یک ماه گذشته در استان ایلام سبب نگرانی مردم و مسئولان شد که با مشارکت بی‌نظیر مردم استان و مسولان این آتش سوزی‌ها مهار شد.

عباسی تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی بنا به رسالتی که بر عهده دارد با تمام توان در خدمت حفظ زیبایی‌های طبیعی و محیط زیستی ایلام به عنوان عروس زاگرس است و فعالیت‌های این انجمن کمک به دست‌اندرکاران این عرصه‌ها است.

رئیس دانشگاه آزاد واحد ایلام گفت: در آتش سوزی‌های اخیر کارکنان و اساتید واحد ایلام همپای مردم استان ایلام در فرونشاندن آتش سوزی‌ها کمک کردند و امروز با شکل گیری خانه سبز دانشگاه آزاد اسلامی با حضور پر رنگ اساتید، کارکنان و دانشجویان عرصه جدیدی از فعالیت دانشگاه آغاز شده است.

وی ادامه داد: این واحد دانشگاهی هم از لحاظ علمی و هم عملی به کمک عرصه‌های طبیعی و محیط زیست بکر استان خواهد آمد.

مدیر اتاق سبز دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام نیز گفت: هدف از تشکیل این انجمن حفظ محیط زیست و منابع طبیعی، عرصه‌های طبیعی و مدیریت آب و انرژی و ترویج کوهنوردی است.

محمدرضا جعفریان افزود: ورود دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام به عرصه حمایت از محیط زیست و منابع طبیعی از جمله فعالیت‌های بینظیر این واحد دانشگاهی است.

به دنبال آتش سوزی‌های متعدد در عرصه‌های بکر منابع طبیعی و محیط زیست استان ایلام که معروف به عروس زاگرس است و حضور پر رنگ مردم استان ایلام علی الخصوص دوستداران طبیعت در فرو نشاندن آتش، رئیس واحد ایلام با دعوت از اعضای هیئت علمی و کارکنان واحد خواستار حضور پر رنگ‌تر در عرصه حمایت از جنگل‌های زیبای زاگرس در استان شد.

در این راستا با فعال کردن انجمن خانه  سبز دانشگاه و برگزاری انتخابات هیئت مدیره این انجمن گام مهمی در کمک به حفظ محیط زیست و عرصه‌های طبیعی برداشته شد.

در این راستا انتخابات خانه سبز دانشگاه با حضور کارکنان و اساتید واحد ایلام در محل سالن جلسات برگزار شد و طی آن محمدرضا جعفریان عضو هیئت علمی واحد ایلام به عنوان مدیر خانه سبز دانشگاه، حسین منصوری‌نسب از کارکنان واحد به عنوان دبیر انتخاب شدند.

همچنین دارابیان از کارکنان واحد به‌عنوان مسئول آموزش، مومنی از اعضای هیئت علمی به عنوان مسئول امور محیط زیست، کمالوند از کارکنان واحد به عنوان مسئول امداد و نجات، واسطی به عنوان روابط عمومی و خسروآبادی به عنوان مسئول ستاد بحران انتخاب شدند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار