کد خبر: ۵۷۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۸ 04 July 2015
نمایش مذهبی «مرثیه عشق» از فردا به مدت 5 شب در سالن شهدای شهرداری کرج به روی صحنه می‌رود.
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط شهرداری کرج، نمایش مذهبی «مرثیه عشق» کاری از گروه فرهنگی، هنری دلشدگان است که با همکاری معاونت فرهنگی شهرداری کرج در لیالی قدر روی صحنه می‌رود و دل‌های روزه‌داران و دوستداران خاندان اهل بیت عصمت و طهارت را به سمت کعبه دل‌ها و بارگاه الهی پرواز می‌دهد.
این نمایش مذهبی که در سال‌های قبل نیز با حمایت‌های صورت گرفته در همین ایام اکران شده است، در سال جاری با حال و هوای خاصی روی صحنه می‌رود و روایتی از شهادت مظلومانه امام علی (ع) و حوادث پس از آن را روایت می‌کند و مفاهیم معنوی مرتبط با این مناسبت بزرگ را به زبان هنر برای شهروندان روایت خواهد کرد.
بازدید از این نمایش مذهبی برای عموم شهروندان و اقشار مختلف مردم و مسئولان آزاد و رایگان است و علاقمندان از فردا شب ساعت 21 و 30 دقیقه به مدت 5 شب متوالی قادر به حضور در سالن شهدای شهرداری کرج واقع در ابتدای چهارصد دستگاه و تماشای این اثر نمایشی خواهند بود.
یادآور می‌شود فردا (14 تیر) مصادف با هجدهمین روز از ماه مبارک رمضان، اول شب از لیالی قدر است که امیرالمومنین امام علی (ع) در صبح نوزدهمین روز از این ماه در مسجد کوفه به زخم شمشیر ابن ملجم مرادی ملعون در بستر بیماری قرار می‌گیرند و پس از سه روز تحمل تیغ شمشیر دشمنان قسم خورده اسلام، به فیض عالی شهادت و دیدار با پروردگار متعال نایل می‌آیند.
همچنین نزول کتاب آسمانی قرآن بر قلب نازنین حضرت محمد مصطفی (ص) نیز در یکی از شب‌های قدر صورت گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار