مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم خبر داد
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم گفت: نمایشگاه هنرهای اسلامی در ایام نوروز در صحن فاطمی حرم حضرت معصومه(س) برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۵۷۲۰۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۸ 27 February 2018

به گزارش تابناک قم، عیسی رضایی ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به وضعیت اسکان مسافرین نوروزی در استان قم اظهار کرد: در ایام نوروز آمار روزانه از اسکان مسافرین در استان ارائه خواهد شد.

وی ادامه داد: همچون بقیه نقاط کشور به دنبال تجمیع ستادهای اسکان استان قم در ایام نوروز هستیم تا به صورت یکپارچه ظرفیت اسکان به مسافرین ارائه شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم افزود: امسال در ایام نوروز 97 چندین نوروزگاه در استان خواهیم داشت، در این ایام در کاروانسرای دیرگچین برنامه ویژه ای خواهیم داشت و باید عوامل نیروی انتظامی و اورژانس در ایام نوروز در آن کاروانسرا مستقر شوند.

رضایی با اشاره به برگزاری همایش قم تمدنی هفت هزار ساله در استان قم اظهار کرد: طی روزهای نهم و دهم اسفندماه این همایش در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار می‌شود و احتمال حضور دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در همایش وجود دارد.

وی ادامه داد: برنامه ریزی صورت گرفته است تا طی روزهای آتی درختکاری در اطراف مجتمع‌های بین راهی استان قم صورت بگیرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم افزود: برای برگزاری برنامه‌های صدا و سیما در ایام نوروز از اماکن تاریخی قم همچون خانه زند و تیمچه فرش آمادگی داریم تا از این مکان‌ها برنامه‌های نوروزی پخش شود.

رضایی با اشاره به برگزاری نمایشگاه هنرهای اسلامی در قم اظهار کرد: این نمایشگاه در ایام نوروز در صحن فاطمی حرم حضرت معصومه(س) برگزار خواهد شد، همچنین صنایع دست در 80 غرفه هم در محل پارکینگ حرم حضرت معصومه(س)  عرضه خواهند شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم در پایان خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت‌های اداره مخابرات برای اطلاع رسانی به مسافران در ایام نوروز استفاده کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار