در آستانه عید نوروز
محبی شعار جشن نیکوکاری امسال را «جوانه لبخند می‌کاریم» اعلام و بیان کرد: ۵۶۳ پایگاه ثابت و سیار، مدارس، مساجد، بسیج و مراکز نیکوکاری آماده دریافت کمک‌های مردمی به این جشن هستند.
کد خبر: ۵۷۲۴۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹ 28 February 2018
۷۰ هزار پاکت ویژه جشن نیکوکاری به‌منظور مشارکت دانش آموزان در امر کمک‌رسانی به نیازمندان در مدارس استان توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گزارشی از برنامه‌های اجرایی این نهاد در هفته احسان و نیکوکاری سال جاری ارائه داد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، بابیان اینکه هفته احسان و نیکوکاری از دوشنبه چهاردهم اسفند آغاز و به مدت یک هفته ادامه دارد، گفت: همه‌ساله در این هفته جشن نیکوکاری باهدف تأمین نیازمندی‌های شب عید خانواده‌های تحت حمایت با رویکرد بومی‌سازی برگزاری جشن و استفاده از ظرفیت و پتانسیل‌های درون و خارج از استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جشن نیکوکاری از ۱۶ تا ۱۸ اسفندماه سال جاری با همت کمیته امداد و همکاری صداوسیما، آموزش‌وپرورش و بسیج سازندگی در مدارس، پایگاه‌های کمیته امداد و میعادگاه‌های نماز جمعه هم‌زمان با سراسر کشور در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود، افزود: به‌منظور مشارکت دانش آموزان در امر کمک‌رسانی به نیازمندان ۷۰ هزار پاکت ویژه جشن نیکوکاری در مدارس استان توزیع شد.

محبی شعار جشن نیکوکاری امسال را «جوانه لبخند می‌کاریم» اعلام و بیان کرد: ۵۶۳ پایگاه ثابت و سیار، مدارس، مساجد، بسیج و مراکز نیکوکاری آماده دریافت کمک‌های مردمی به این جشن هستند.

وی بابیان اینکه جشن نیکوکاری با نواختن زنگ نیکوکاری در ۴۲۰ مدرسه در استان مدارس استان در ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه ۱۶ اسفند آغاز می‌شود افزود: این جشن در روز پنج‌شنبه۱۷ اسفند در پایگاه‌های کمیته امداد و در روز جمعه ۱۸ اسفند در میعادگاه‌های نماز جمعه برای جمع‌آوری کمک‌های مردم نوع‌دوست ادامه می‌یابد.

محبی بهره‌برداری از مسکن‌های مددجویی، افتتاح طرح‌های اشتغال‌زایی، نشست رسانه‌ای، حضور در برنامه‌های صداوسیما و ارائه گزارش عملکرد این نهاد را از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد در هفته احسان و نیکوکاری اعلام کرد.

وی با یادآوری اینکه در جشن نیکوکاری سال گذشته یک میلیارد و ۶۹۶ میلیون تومان کمک نقدی و غیر نقدی جمع‌آوری شد، اظهار امیدواری کرد که در سال جاری با مشارکت پرشور مردم این مبلغ افزایش یابد.

شایسته ذکر است؛ سامانه پیامکی #۴*۵*۰۷۴ *۸۸۷۷* به‌عنوان یکی از روش‌های نوین در پرداخت کمک‌های مردمی برای تمامی مشترکان اپراتور همراه اول و ایرانسل آماده دریافت کمک‌های نقدی مردم نیکوکار جهت مشارکت در امر خداپسندانه کمک به نیازمندان درجشن نیکوکاری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار