اولین حضور خاتم اردکان در فینال لیگ برتر
در دومین دیدار دور برگشت نیمه نهایی لیگ برتر والیبال تیم شگفتی ساز خاتم اردکان موفق شد با نتیجه 3 بر یک مقابل شهرداری تبریز به پیروزی برسد تا در نهایت با دو برد به فینال راه پیدا کند. خاتم اردکان در نیم فصل اول حتی شانس حضور در پلی آف را برای خود قطعی نمی دانست اما موفق شد با از پیش رو برداشتن سایپا و شهرداری تبریز خود را به فینال رساند.
کد خبر: ۵۷۲۵۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۹ 28 February 2018

 به گزارش «تابناک یزد»؛ تیم های خاتم اردکان و شهرداری تبریز در سالن آیت الله خاتمی شهر اردکان در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که خاتم در دور رفت و در شهر تبریز سه بر صفر حریف خود را شکست داده است و برای صعود به دیدار نهایی تنها یک برد دیگر لازم دارد.

این برای اولین بار است که این تیم تا فینال خود را می رساند در صورتیکه این تیم مقطعی با به خدمت گرفتن بازیکنان مطرح ملی قصد رقم زدن چنین نتایجی را داشتند که موفق نبودند. در نهایت شاگردان عباسعلی میرحسینی توانستند خود را به فینال برسانند تا یکی از باورنکردنی ترین اتفاقات لیگ جاری رقم بخورد.

شهرداری تبریز که در دور مقدماتی با 16 برد و 44 امتیاز عنوان سوم را به دست آورد، در مرحله نخست پلی آف کاله مازندران را از پیش رو برداشت که رتبه ششم (13 برد و 39 امتیاز) دور مقدماتی را به دست آورده بود.

از سوی دیگر خاتم اردکان که در پایان دور مقدماتی رتبه هفتم را با 11 برد و 30 امتیاز به دست آورد و در مرحله نخست پلی آف نیز موفق به حذف سایپا تهران شد با 16 برد و 47 امتیاز در رتبه دوم جدول دور مقدماتی قرار گرفته بود.

دو تیم شهرداری تبریز و خاتم اردکان در دور مقدماتی نیز دوبار به مصاف یکدیگر رفتند که سهم هر تیم یک پیروزی برابر حریف بوده است. در دور رفت شهرداری تبریز در بازی خانگی موفق به شکست سه بر یک خاتم شد و شاگردان عباسعلی میرحسینی در دیدار برگشت در 27 دیماه تبریزی ها را در اردکان سه بر صفر شکست دادند و نتیجه دور رفت را جبران کردند.

 دیدار این هفته دو تیم خاتم اردکان و شهرداری تبریز چهارمین جدال آنان در لیگ برتر سال 96 محسوب می شود و شهرداری تبریز چیزی برای از دست دادن ندارد و با تمام توان به میدان می رود تا امیدش را برای صعود به دیدار نهایی حفظ کند.

تیم والیبال خاتم اردکان با شکست 3 بر یک شهرداری تبریز دومین پیروزی مرحله نیمه نهایی را بدست آورد و راهی فینال لیگ برتر شد.

عکس مسابقه والیبال تیم های خاتم اردکان و شهرداری تبریز

به گزارش والیبال ایران؛ دو تیم والیبال خاتم اردکان و شهرداری تبریز دومین مسابقه خود در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر را عصر امروز ساعت 16 در سالن آیت الله خاتمی اردکان با قضاوت مسعود ذوقی برگزار کردند.

 

در این مسابقه جذاب که شهرداری تبریز صرفا برای برد و زنده نگهداشتن امیدش برای فینالیست شدن به میدان آمده بود ست نخست را بهتر از میزبان آغاز کرد و 25 بر 18 به برتری رسید.

 اما در ادامه اردکانی ها با حمایت پرشور تماشاگرانشان به خود آمده و سه ست پیاپی را به ترتیب با نتایج 25بر 19، 25 بر 23 و 25 بر 19 به برتری رسیدند و شگفتی سازی خود را تکمیل کردند.

 بدین ترتیب خاتم با مجموع دو پیروزی برابر شهرداری تبریز، ترمز این حریف مدعی را کشید و خود راهی فینال لیگ برتر شد.

 

خاتم در فینال که به صورت 2 برد از 3 مسابقه برگزار خواهد شد به مصاف برنده جدال بانک سرمایه و پیکان می رود و بازنده آن مسابقه نیز در مسابقه رده بندی حریف شهرداری تبریز خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار