جواد کریمی در گفتگو با تابناک:
مدیرامور آب و فاضلاب شهر سرپل ذهاب گفت:به منظور ارائه خدمات بهتر بیش از ۸۳۰۰ متر از خطوط لوله‌های شبکه فاضلاب شهر سرپل ذهاب مورد لایروبی و شستشو قرارگرفت.
کد خبر: ۵۷۳۱۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۶ 03 March 2018

جواد کریمی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود: لایروبی و شستشوی خطوط شبکه فاضلاب به منظور کاهش آلودگی و مسایل زیست محیطی ناشی از فاضلاب‌هایجاری  است.

وی خاطر نشان کرد:با تلاش شبانه روز پرسنل امورآب و فاضلاب شهر سرپل ذهاب در دی ماه سال جاری بیش از ۸۳۰۰ متر شبکه فاضلاب این شهر با دستگاه واتر جت شستشوولایروبی شده است.

مدیرامور آب و فاضلاب شهر سرپل ذهاب اظهار داشت: طی همین مدت ۵۰ عدد منهول فاضلاب و ۴۹ مورد گرفتگی فاضلاب نیز در سطح شهر توسط همکاران رفع انسداد شده است.

کریمی تصریح کرد: با اقدامات صورت گرفته تعداد ۳۰ فقره انشعاب فاضلاب نیز که دچار مشکل بوده اند توسط اکیپ‌های اجرایی و گروه امداد آبو فاضلاب در نقاط مختلف شهر شناسایی و نسبت به مرمت آن‌ها اقدام شده است.

وی ابراز داشت: یکی از مهمترین مشکلات فعلی در شهر سرپل ذهاب با توجه به آوار برداری در نقاط مختلف شهر است که متاسفانه بدلیل تردد ماشین آلات سنگین و همچنین عدمرعایت عومل اجرایی باعث تخریب تاسیسات زیر زمینی از جمله شبکه‌های آب و فاضلاب و همچنین منهول‌های فاضلاب است که تلاش همکاران ما را مضاعف نموده است.

کریمی تاکید کرد:شهروندان به جهت جلوگیری از هدر رفت آب و همچنین جلوگیری از فاضلاب‌های جاری ناشی از شکستگی‌ها در اثر عملیات آواربرداری و کاراجراییمراتب را به اطلاع همکاران آب و فاضلاب سرپل ذهاب اعلام ویا با شماره مرکز ارتباطات مردمی ۱۲۲ اطلاع دهند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار