رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: توسعه زیرساخت‌های گردشگری اولویت نخست توزیع بودجه چهارمحال وبختیاری است.
کد خبر: ۵۷۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۳ 05 July 2015
 اسماعیل عامری پیش از ظهر امروز در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اظهار داشت: فراهم کردن زیرساخت‌های گردشگری، جاده‌ها و ایجاد اشتغال از جمله بخش‌هایی هستند که در توزیع بودجه استان در اولویت قرار دارند.

وی افزود: شهرستان‌های 9 گانه استان ظرفیت‌های متفاوتی دارند به همین دلیل برای توزیع اعتبارات بین آن‌ها نیز با نگاه به ظرفیت‌ها و نیازهای اجتماعی که دارند، تصمیم‌گیری می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: امسال برنامه دولت اتمام طرح‌های نیمه تمام است که این مطلب نیز در توزیع اعتبارات استانی مدنظر قرار می‌گیرد تا زودتر شاهد بهره‌برداری این پروژه‌ها در سطح استان باشیم.

 عامری خاطرنشان کرد: اعتبارات اختصاص یافته استان به‌طور نسبی رضایت بخش هستند اما توجه بیشتر دولت به اعتبارات استانی مسیر توسعه را برای استان هموارتر می‌کند.

وی گفت: اعتبارات استانی در جلسه تخصیص بودجه به گونه‌ای برنامه‌ریزی می‌شود که ما بتوانیم هدف‌هایی را که شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان به تصویب برساند، دنبال کنیم، در این راستا باید بدانیم اولویت‌ها کجا هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار