با حضور حسن رحیم‌پور ازغدی
مدیر فرهنگی نمایشگاه بین‌المللی مشهد گفت: مراسم شب‌های قدر با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی و حسن رحیم‌پور ازغدی از شب نوزدهم ماه رمضان در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۷۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۲ 05 July 2015

به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی این شهر، محمد علیمحمدی با اشاره به برنامه‌ریزی در زمینه حضور عموم مردم در مراسم احیاء شب‌های معنوی قدر اظهار کرد: نمایشگاه بین‌المللی مشهد با همکاری گروه‌های فرهنگی و مذهبی مشهد در محل سالن عطار برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای حضور اساتید و مفسران قرآن و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در کنار عموم مردم کرده است.

وی با اشاره به اینکه این برنامه‌ریزی بر اساس طرح جامع فرهنگی نمایشگاه بین‌المللی مشهد اجرایی شده، گفت: پیش‌بینی شده است در شب‌های معنوی قدر میزبان بیش از 3 هزار نفر از مردم و به ویژه اهالی مناطق حومه نمایشگاه بین‌المللی مشهد باشیم.

مدیر فرهنگی نمایشگاه بین‌المللی مشهد افزود: در شب نوزدهم پذیرای حضور حسن رحیم‌پور ازغدی هستیم و در شب‌های آینده، براساس برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های انجام شده در شب بیست و یکم امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی و در شب بیست و سوم نیز حجت‌الاسلام پژمانفر در این مراسم سخنرانی می‌کنند.

وی با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی و مناسبتی نمایشگاه مشهد نسبت به گذشته تغییرات فراوانی داشته،‌ یادآور شد: مراسم شب‌های معنوی قدر در محل سالن بزرگ عطار نمایشگاه بین‌المللی مشهد از ساعت 21 آغاز و میزبان عموم مردم ولایت‌مدار مشهد است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار