ماشین های ریش تراش، برندهای مختلف و مشخصات مختلفی دارند که انتخاب از میان آنها آسان نیست. اگر با انواع مختلف ریش تراش آشنا شده باشید و نقاط قوت و ضعف هر یک از آنها را بدانید، بیشتر راه را در انتخاب ریش تراش مناسب رفته اید اما برای ادامه راه نیاز به دانستن نکاتی بیش از نوع و مدل و قیمت ریش تراش دارید.
کد خبر: ۵۸۰۸۴۳
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴ 18 March 2018

ماشین های ریش تراش، برندهای مختلف و مشخصات مختلفی دارند که انتخاب از میان آنها آسان نیست. اگر با انواع مختلف ریش تراش آشنا شده باشید و نقاط قوت و ضعف هر یک از آنها را بدانید، بیشتر راه را در انتخاب ریش تراش مناسب رفته اید اما برای ادامه راه نیاز به دانستن نکاتی بیش از نوع و مدل و قیمت ریش تراش دارید. آقایان دست کم با اصول اولیه ماشین های ریش تراش آشنا هستند اما کار برای خانم‌هایی که قرار است یک ماشین تراش را به عنوان هدیه بخرند بسیار دشوارتر است و در واقع چاره ای جز گوش کردن به توصیه های فروشنده و پرس و جو کردن از دوست و آشنا باقی نمی‌ماند. اما خواندن و دانستن درباره تفاوت برندها و محصولات اصلی شان می تواند کمک کننده باشد و از خرید نا مناسب و نا کارآمد پیشگیری کند. بهترین و راحت ترین کار برای خرید خوب، مقایسه است. برای این کار دو برند معروف این روزها، ریش تراش فیلیپس و براون را با هم مقایسه کنید و پس از بررسی کامل و دقیق مشخصات در فروشگاه اینترنتی زنبیل، یک خرید خوب را تجربه کنید.

ماشین ریش تراش فیلیپس  S9711/23

فیلیپس همواره در فناوری‌های اصلاح، نوآور بوده و با تولیدات خود بازار را متحول کرده است. ماشین اصلاح صورت «فیلیپس» (Philips) مدل «S9711/23» یکی از پیشرفته‌ترین محصولات فیلیپس است که در سال‌های اخیر به بازار آمده است. تیغه‌های خود تیز شونده، پایه‌ی تمیز‌کننده، استفاده به صورت خشک و مرطوب و باتری بسیار قوی از اصلی‌ترین مزیت‌های این دستگاه محسوب می‌شوند. در این دستگاه از تیغه‌هایی با عنوان «V-Track Percision Blades» استفاده شده است. این تیغه از فناوری برخوردار است که ابتدا موها را در بهترین حالت برای اصلاح شدن قرار می‌دهد و سپس آن‌ها را اصلاح می‌کند. با این فناوری، اصلاح 30٪ تمیزتر و دقیق‌تر می‌شود و در عین حال، به پوست نیز آسیب کمتری وارد می‌شود. این تیغه‌ها برای اصلاح موهایی که 1 تا 3 روز رشد کرده‌اند بسیار مناسب است. حتی اگر نخواهید موهای صورت خود را با شماره‌ی 0 اصلاح کنید، یک سری تریمر قابل تنظیم با 5 اندازه‌ی اصلاح برای این مدل در نظر گرفته شده است. قابلیت دیگر این دستگاه که می‌تواند بسیار کاربردی باشد، استفاده به صورت خشک و مرطوب است. استند یا پایه شارژ این ماشین اصلاح هم در نوع خود قابل توجه است. این پایه غیر از شارژ کردن ماشین اصلاح، سری آن را تمیز و تیز می‌کند. به این شکل عمر دستگاه تا حد زیادی افزایش می‌یابد و زحمت نظافت آن هم از روی دوش کاربر برداشته می‌شود. قیمت ریش تراش فیلیپس S9711/23 کمی بالاست و در رده ارزان قیمت قرار نمی گیرد.

ماشین ریش تراش براون  7899cc

این ریش تراش براون برای کسانی که موهای صورت خود را با شماره صفر اصلاح می‌کنند گزینه‌ای ایده‌آل است. استفاده به صورت خشک و مرطوب، 5 حالت سرعت موتور، موتور قوی و هوشمند، سری انعطاف‌پذیر و پیشرفته و شارژ عالی از قابلیت‌ها و مزایای اصلی این مدل محسوب می‌شوند. پشت دستگاه نرم و ارگونومیک طراحی شده است. هر دو طرف ماشین اصلاح، دو قسمت لاستیکی مشکی تعبیه شده که باعث می‌شوند دستگاه در دست محکم بایستد. چیزی که طراحی مدل 7899cc را از دیگر ماشین‌های اصلاح متمایز می‌کند، یک نشانگر وضعیت باتری است که ته دستگاه تعبیه شده است. کاربر می‌تواند با نگاه کردن به زیر دستگاه، از میزان شارژ آن مطلع شود. قیمت ریش تراش براون مدل 7899cc کمی بالا است، اما همراه با آن یک استند شارژ و نظافت ارائه می‌شود که ماشین اصلاح را روغن‌کاری نیز می‌کنند. همچنین یک کیف نگهداری و درپوش محافظ هم همراه با آن ارائه می‌شود. استفاده به صورت خشک و مرطوب، 5 حالت سرعت موتور، موتور قوی و هوشمند، سری انعطاف‌پذیر و پیشرفته و شارژ عالی از قابلیت‌ها و مزایای اصلی این مدل محسوب می‌شوند.

زنبیل را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

برای آگاهی از آخرین اخبار فروشگاه اینترنتی زنبیل به اینستاگرام زنبیل و تلگرام زنبیل بپیوندید!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار