ورزش اصفهان از دید 90 تابناک؛
تابناک:با توجه به ظرفیت مناسب و گسترده ورزش اصفهان و با وجود باشگاه های مهم ورزشی کشور در این شهر قرار دارند در نظر گرفتیم در روزهای دوشنبه به بررسی رویدادهای رخ داده در استان اصفهان بپردازیم.
کد خبر: ۵۸۳۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰ 06 July 2015

به گزارش تابناک اصفهان، با توجه به ظرفیت مناسب و گسترده ورزش اصفهان و با وجود باشگاه های مهم ورزشی کشور در این شهر قرار دارند در نظر گرفتیم در روزهای دوشنبه به بررسی رویدادهای رخ داده در استان اصفهان بپردازیم.

**کاپیتان اصفهانی تیم ملی شنا: هدف من رسیدن به المپیک است**

تابناک: کاپیتان اصفهانی تیم ملی شنای ایران پس از بازگشت از مسابقات جهانی مجارستان گفت: هدف من رسیدن به المپیک است هرچند که کار دشواری خواهد بود.

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از روابط عمومی هیات شنای استان اصفهان، جمال چاووشی فر کاپیتان اصفهانی تیم ملی شنای ایران که در مسابقات مجارستان موفق به کسب سهمیه رقابت های جهانی شد، صبح امروز در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان مورد استقبال مسوولان هیات شنای استان قرار گرفت. 

وی در مورد مسابقات مجارستان و کسب سهمیه جهانی اظهار کرد: کسب سهمیه حضور در مسابقات جهانی نتیجه تلاش کادرفنی تیم ملی بود و این سهمیه با وجود کمبود امکانات به دست آمد اما همگی برای رسیدن به آن تمام تلاش خود را کردیم. 

وی با اشاره به اینکه سایر کشورها از امکانات بسیار خوبی برخوردارند، افزود: ما با کمی امکانات و کمترین هزینه، موفق به کسب سهمیه شدیم. 

وی با بیان اینکه برای موفقیت در شنا باید در کمپ های معتبر و مسابقات بین المللی متعدد شرکت کرد، تصریح کرد: حضور در مسابقات معتبر برای پیشرفت رکوردها ضروری است و اگر چنین شرایطی مهیا شود ما نیز به رتبه های قابل قبول در شنای جهان دست پیدا می کنیم. 

چاووشی فر در مسابقات مجارستان با ثبت رکورد ملی جدید در ماده 50 متر کرال پشت، جواز حضور مستقیم در مسابقات جهانی کازان 2015 را کسب کرد. 

مسعود جابرزاده دبیر هیات شنا، مهدی محمدی رئیس کمیته شیرجه، علی عرب شریفی مشاور هیات شنا و گامر دیلانچیان از مربیان اصفهانی شنا و همچنین محمد علیرضایی تنها المپین شنای ایران استقبال کنندگان از چاووشی فر بودند.

**رییس هیات تکواندو استان اصفهان انتخاب شد**

 فرهاد رستم شیرازی با کسب بیشترین آرا از مجمع انتخاباتی هیات تکواندو استان اصفهان، سکان هدایت این هیات را برای چهار سال در دست گرفت.

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از ایرنا، فرهاد رستم شیرازی از وکلای پایه یک دادگستری و رییس کانون وکلای استان اصفهان و همچنین از تکواندوکاران این استان است.

مهدی جمالی نژاد، محمدتقی حاتمی، غلامرضا عابدی، فرهاد رستم شیرازی، فرامزر عیدی وندی، مجتبی نوروزی و شهرام الله آبادی برای کسب ریاست این هیات نامزد شدند.

در روز برگزاری مجمتع انتخاباتی، نوروزی و جمالی نژاد به دلیل حضور نیافتن در این مجمع، از دور رای گیری حذف و حاتمی و عابدی نیز به نفع الله آبادی از انتخابات کناره گیری کردند.

این انتخابات در دو دور برگزار شد که در مرحله نخست الله آبادی هفت رای، رستم شیرازی شش رای و عیدی وندی پنج رای کسب کردند و عیدی وندی از دور انتخابات حذف شد.

در مرحله دوم انتخابات شهرام الله آبادی هشت رای و فرهاد رستم شیرازی 9رای به دست آورد و یک رای نیز باطل اعلام شد.

پس از استعفای مصطفی رییسی از ریاست هیات تکواندوی استان اصفهان در زمستان 93، یدالله رضوانی به عنوان سرپرست تا برگزاری مجمع انتخاباتی هیات تکواندو هدایت این هیات را در دست داشت.

سید محمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو، محمد سلطان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان و مرتضی ساوه شمشکی نماینده وزارت ورزش و جوانان در مجمع انتخاباتی هیات تکواندو در انتخابات مزبور حضور داشتند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :