محمد ناصر معصومی زاده در گفتگو با تابناک:
فرماندارسنقرو کلیایی گفت: با تمهیدات انجام شده در ایام پایانی سال گذشته، این شهرستان میزبان تعداد ۳۰ هزار مسافر در ایام تعطیلات نوروز ۱۳۹۷ بود و این تعداد نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۵۸۷۶۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹ 08 April 2018

محمد ناصر معصومی زاده در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:در راستای ایجاد فضایی شاداب و امن و ارائه خدمات مطلوب به گردشگران و مسافران در ایام نوروز، اقدامات مناسبی در این راستا در بخش‌هایمختلف از جمله تامین امنیت واحد‌های مسکونی و تجاری، تامین امنیت طول مسیر مسافران و حضور در پارک‌ها و اماکن عمومی و مراکز تفریحی و هدف گردشگری و خدمات رسانیبه مسافران انجام شده است.

وی خاطر نشان کرد:سنقرو کلیایی از ظرفیت‌های مناسب قابل توجه گردشگران برخوردار است و بقاع متبرکه امامزاده احمد و امامزاده هادی (ع)، بقعه مالک، روستا‌های ورمقان و چرمله ،سراب‌های گزنهله، کلویج و سراب چرمله، ارتفاعات دالاخانی و بدرو پریشان و آبشار پریشان، سد‌های جامیشان و شهداء، طبیعت منطقه کیونانات، موزه مردم شناسی، بازار قدیم سنقر از مناطق مورد توجه است.

معصومی زاده تصریح کرد:صنایع دستی از جمله فرش، سوغات سنقر (تخمه آفتابگردان) و کباب سنقری ازظرفیت‌هایی هستند که جمعیت قابل توجهی همه ساله در ایام تعطیلات نوروز و فصول بهارو تابستان ازاقصینقاط استان و کشور از آن‌ها دیدن می‌کنند.

 

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار