دادستان زرند خواستار شد
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند گفت: آگاهی و فرهنگ سازی‌های در بین مردم نسبت به خطرات و آثار سوء به‌کارگیری اتباع بیگانه غیرمجاز، ضروری است.
کد خبر: ۵۸۹۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶ 11 April 2018

نخستین جلسه ستاد ساماندهی اتباع خارجی شهرستان زرند در سال جدید صبح امروز با حضور مسؤولان برگزار و در این جلسه آخرین وضعیت اتباع و مهاجران مجاز و غیرمجاز این شهرستان و ارتقاء سطح هماهنگی‌ بین دستگاه‌ها برای مدیریت بهینه‌ امور مربوط به اتباع خارجی بررسی شد.

حبیب‌الله خنجری فرماندار زرند هدف از تشکیل ستاد ساماندهی اتباع غیرمجاز و خارجی در شهرستان را رصد و کنترل اتباع بیگانه دانست و گفت: استان کرمان به ویژه شهرستان زرند یکی مراکز پر حاشیه در این زمینه است.

وی افزود: با توجه به موقعیت حساس و ویژه منطقه ما از این حیث، باید با استفاده از همه ابزارها ادارات و دستگاه‌های شهرستان، دهیاریها و شوراها، شهرداری‌ها و... به رصد پرداخته و با حضور و فعالیت اتباع خارجی غیرمجاز در سطح شهرستان برخورد جدی شود.

فرماندار زرند با بیان اینکه باید تمام اعضای ستاد عزم جدی در برخورد قاطع با اتباع غیرمجاز و اتباع متخلف مجاز داشته باشند، اظهار کرد: اتباع بیگانه در صورت اشتغال باید کارت کار دریافت کنند، در غیر این‌صورت اشتغال آنان غیرقانونی و با ایشان و صاحب کار برخورد خواهد شد.

سیدمهدی قویدل دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند نیز استفاده از اتباع بیگانه در ادارات دولتی را ممنوع و فاقد وجاهت قانونی دانست و خواستار آگاهی و فرهنگ سازی‌های مربوطه در بین مردم نسبت به خطرات و آثار سوء به‌کارگیری اتباع بیگانه غیرمجاز شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار