تابناک چهارمحال وبختیاری- استاندار چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی فرا رسیدن روز جوان و میلاد حضرت علی اکبر(ع) را تبریک گفت.
کد خبر: ۵۹۷۵۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰ 28 April 2018
به‌ گزارش تابناک شهرکرد- متن کامل پیام اقبال عباسی به مناسبت 11 شعبان سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان به شرح ذیل است:
دوران جوانی به عنوان ارزشمندترین زمان زندگی هر انسان به عنوان بهار عمر و فصل شاداب عمر هر فرد تلقی می‌شود.
جوانان ایران و چهارمحال و بختیاری همواره در هویت، اندیشه، علم، رستگاری، غیرت، دانایی، میهمان نوازی و دفاع از کیان کشور ریشه داشته‌اند.
جوانان ایرانی با پیروی از رهنمودهای پیامبرگونه امام خمینی (ره) توانستند پایه‌های ظلم و ستم در رژیم شاهنشاهی را نابود کنند و برای همیشه از چنگال ستمگر استکبار جهانی رهایی یابند.
جوانان ایرانی امروز هم با لبیک به ندای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تمام قد در دفاع از کیان کشور و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران ایستاده‌اند و اجازه یاوه گویی به زورگویان جهان را نخواهند داد.
بی‌شک شکوفایی توانمندی‌ها و خلاقیت‌های جوانان نیازمند توجه جدی به خواسته‌های آنان است.
همچنین در سالی که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نام «حمایت از کالای ایرانی» نامگذاری شده، باید با تلاش در راستای تحقق اهداف مورد نظر معظم له در نامگذاری شعار امسال زمینه ایجاد فرصت‌های شغلی جدید، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی برای جوانان کشور و چهارمحال و بختیاری را فراهم کرد.
همزمان با ولادت حضرت علی اکبر (ع) در 11 شعبان و نامگذاری این روز به نام «روز جوان» بایستی در معرفی جوان رعنای کربلا به عنوان الگویی عملی برای جوانان کنونی اقدامات لازم صورت گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار