این تلویزیون پاناسونیک هم طراحی ظریف و جذاب دارد و هم هوشمند است، از بهترین کیفیت های تصویر موجود در بازار بهره می برد مهم تر از همه آن که قیمت تلویزیون پاناسونیک در این مدل از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه برای خرید جهیزیه است.
کد خبر: ۵۹۸۶۵۶
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸ 30 April 2018

خریدن تلویزیون از پروسه های سخت و نفس گیر است. اصطلاحات عجیب و غریب و صحبت های ضد و نقیض بسیار گیج کننده به نظر می رسند و زمانی که قرار است برای جهیزیه یک تلویزیون بخرید، کار سخت تر هم خواهد شد. به همان اندازه که باید زیبا و دلربا باشد، قیمت مناسبی هم داشته باشد و بتوان برای چند سالی روی آن حساب کرد. تلویزیون پاناسونیک که سهم بزرگی در ارائه تلویزیون های با کیفیت رده قیمتی متوسط در بازار دارد از جمله برندهایی است که در زمینه تلویزیون جان تازه ای گرفته است. اگر فرصت مطالعه و بررسی دقیق مشخصات یک تلویزیون خوب را ندارید این مدل را به شما پیشنهاد می کنیم تا به راحتی تلویزیون را از لیست خود خط بزنید.

 پرفروش ترین تلویزیون پاناسونیک، یک انتخاب خوب برای جهیزیه

DS 630R

این مدل از سری محصولات 2016 پاناسونیک است. صفحه 43 اینچی این مدل با توجه به میانگین متراژ خانه زوج های جوان امروزی بسیار مناسب است. طراحی جذاب آن با یک قاب نقره ای فوق العاده باریک و پایه های ظریف، به خوبی در هر دکوراسیونی می نشیند و آن چه که متقاعد کننده تر است قابلیت اتصال به دیوار است بنابراین تا چند سال اول که امکان تغییر منزل و دکوراسیون شما محتمل تر است بنا به موقعیت، می توانید تلویزیون را روی میز قرار دهید یا به دیوار متصل کنید تا فضای کمتری هم اشغال کند.

می دانید که هر چه تعداد پیکسل در واحد اینچ بیشتر باشد، کیفیت و وضوح هم بیشتر خواهد بود. کیفیت تصویر Full HD این ال ای دی پاناسونیک ، تصویری واضح و شفاف به نمایش می گذارد هم چنین باید به قابلیت تطبیق نور پس زمینه، کاهش نویز نقطه ای و درایور Hex Chroma اشاره کرد که با ارتقای کیفیت تصویر پویا باعث می شود لذت بیشتری از تماشای تلویزیون ببرید. در کنار این کیفیت بالای تصویر، یک سیستم صوتی قدرتمند خاص هم روی این مدل قرار گرفته است که در مجموع 20 وات توان خروجی دارد. اما اگر این سطح صدا هنوز برای شما راضی کننده نیست با خروجی صدای اپتیکال آن را به سیستم های صوتی که می پسندید وصل کنید.

پرفروش ترین تلویزیون پاناسونیک، یک انتخاب خوب برای جهیزیه

خرید هوشمندانه تلویزیون هوشمند

دیگر نیازی نیست برای وب گردی، خرید اینترنتی یا سر زدن به شبکه های اجتماعی به سراغ لپ تاپ یا موبایل خود بروید. با این تلویزیون هوشمند به راحتی به اینترنت متصل می شوید و دروازه جدیدی از سرگرمی به روی شما باز می شود، یعنی می توانید با اتصال به اینترنت به صورت Wi-Fi یا با کابل، به راحتی آن را به یک تبلت 43 اینچی تبدیل کنید و ویدیو هایی که دوست دارید را در این ابعاد ببینید چون به راحتی محتوای پخش شده در موبایل یا تبلت را می توانید در تلویزیون به اشتراک بگذارید. خبر خوب دیگر این که این مدل خود به گیرنده دیجیتال مجهز است پس خرید گیرنده دیجیتال را هم از لیست خط بزنید.

قسمت مهم دیگر پورت های ارتباطی است، تلویزیون بدون پورت های ارتباطی محصولی یک کاره خواهد بود. پورت های USB و HDMI از پورت های ارتباطی بسیار پرکاربرد هستند و باید گفت که این تلویزیون به دو پورت USB و سه پورت HDMI مجهز است و در نتیجه از فلش یا هارد اکسترنال شما پشتیبانی می کند.

این تلویزیون پاناسونیک هم طراحی ظریف و جذاب دارد و هم هوشمند است، از بهترین کیفیت های تصویر موجود در بازار بهره می برد مهم تر از همه آن که قیمت تلویزیون پاناسونیک در این مدل از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه برای خرید جهیزیه است.

اخیراً شکل خرید تغییر کرده است و در نتیجه راه های مطمئن تری برای خرید ارزان و مناسب فراهم شده است. فروشگاه اینترنتی زنبیل علاوه بر فروش به سمت خدمات ارزش افزوده و مشاوره دادن هم پیش می رود تا بتوانید از یک منبع کسب اطلاعات کنید، خرید کنید و بهترین تصمیم را بگیرید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار