رئیس دادگستری آبادان خبر داد
رئیس دادگستری آبادان گفت: دادگستری آبادان در هر موضوعی نشان داده در کنار تمام مجموعه‌های شهری است.
کد خبر: ۶۰۱۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱ 07 May 2018

سیروس محمد زاده ظهر روز گذشته در نشست بررسی زمین‌خواری بابیان اینکه دادگستری آبادان در کنار مجموعه شهری است، اظهار کرد: دستگاه قضائی آبادان علی‌رغم کمبود امکانات وظایف خود را به‌صورت شایسته‌ای انجام می‌دهند.

وی افزود: چنانچه همه دستگاه‌های اجرایی به وظایف خودشان عمل کنند، مسئولان قضائی از نبود پرونده تخلف بیکار می‌شوند و جامعه‌ای خوب است که به این واقعیت رسیده باشد.

رئیس دادگستری آبادان با اشاره به اینکه دادگستری آبادان با یک‌سوم نیرو در حال فعالیت است، بیان کرد: امروز به این جلسه آمده‌ایم تا با یک تعامل در راستای خدمات‌رسانی بیشتر به مردم موضوعات را بررسی کنیم.

محمد زاده با تأکید بر اینکه شکایتی که در دادگستری مطرح می‌شود، باید دارای مستندات کافی باشد تا بر اساس قانون به آن رسیدگی شود، گفت: اعتقاد داریم همه باید در راستای سیاست‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام برداریم و این موضوع زمانی تحقق می‌یابد که همه در یک فضای بدون تنش و خالصانه و فقط در راستای اجرای اقدامات مؤثر برای مردم شریف‌ آبادان حرکت کنیم.

رئیس دادگستری آبادان با تأکید بر اینکه "چرا در رسانه می‌گویید زمین‌خواری با اطلاع مسئولان انجام می‌شود، اظهار کرد: هر اقدامی نیازمند تکمیل مسیر قانونی است. چرا برای این موضوع به‌جای ایجاد فضای ناامیدی در شهر، به صورت قانونی اقدام نشد؟ دادگستری آبادان در هر موضوعی نشان داده در کنار تمام مجموعه‌های شهری است.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار