سال گذشته؛
رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین گفت: در سال گذشته ۲۱ میلیون و ۱۵۳ هزا و ۹۰۷ کیلو آرد روستایی توسط شبکه تعاون روستایی استان قزوین توزیع شد.
کد خبر: ۶۰۱۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵ 07 May 2018

محمود محمودی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین،با بیان اینکه عمده شرکت‌های تعاونی روستایی عامل توزیع آرد روستائیان هستند، اظهار کرد: سهمیه آرد هر شهرستان براساس آمار جمعیت شهری و روستایی محاسبه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: راهبرد اصلی تعاونی روستایی و کشاورزی توزیع کالاهای اساسی در مناطق محروم برای رفاه حال روستائیان و اقشار آسیب‌پذیر است.

محمودی با بیان اینکه ساماندهی توزیع آرد روستایی موجب کوتاه شدن دست واسطه ها در توزیع آرد می شود، تصریح کرد: تعاون روستایی می‌تواند در حذف واسطه‌ها و رساندن کالاهای مورد نیاز مردم با قیمت مناسب به دست مصرف‌کننده نقش مؤثری را ایفا کند.

وی اضافه کرد: این امر در راستای خدمات رسانی بهینه به روستائیان و اعضای شبکه وسیع تعاون روستایی و بهره گیری از امکانات موجود در جهت رسیدن به رفاه اجتماعی صورت گرفته است.

توزیع ۴۰۷۶۴ هزار لیتر بنزین و ۵۷۷۹۹۰ کیلو گاز در بین روستائیان قزوینی

محمودی در ادامه با اشاره به توزیع مواد سوختی توسط شبکه تعاون روستایی، اعلام کرد: در سال گذشته ۴۰۷۶۴ هزار لیتر بنزین و ۵۷۷۹۹۰ کیلو گاز توزیع شد.

وی تصریح کرد: شبکه تعاون روستایی در بحث تولید ملی با ارائه انواع خدمات مختلف به مجموعه تولیدکنندگان و کشاورزان نقشی مهم در بخش کشاورزی و اقتصادی کشور دارد.

محمودی با اشاره به اینکه یکی از  وظایف شبکه تعاونی‌های روستایی، عاملیت توزیع مواد سوختی بین روستاییان و کشاورزان است، گفت:  در این راستا این سازمان با  ۳۰۰ فروشندگی مواد سوختی در روستاهای استان، عاملیت توزیع مواد سوختی را برعهده دارد.

رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین، هدف از توزیع سوخت را حمایت از تولید کننده روستایی، استقرار و توسعه روستاها و سهولت در رفت و آمد روستائیان عنوان کرد.

وی همچنین با اشاره به ساماندهی فروشگاه های مصرف و فروشندگی های مواد سوختی، اظهار کرد: در این مدت ۹۳ غرفه موقت برای توزیع به بهره برداری رسید و ۲۹ فروشگاه مواد سوختی و ۹ فروشگاه مصرف ساماندهی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار