مدیرکل بازسازی بنیاد مسکن کشور گفت: از ۹۰ هزار واحد آسیب‌دیده زلزله غرب کشور تاکنون ۴۵ هزار واحد در زمینه تسهیلات با بانک قرارداد منعقد کرده‌اند.
کد خبر: ۶۰۲۵۰۹
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲ 08 May 2018

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم،مجید جودی، با اشاره به اینکه براساس پیش‌بینی‌ها 12 هزار واحد روستایی مناطق زلزله‌زده غرب کشور تا پایان شهریور ماه به پایان می‌رسد اظهار داشت: تاکنون 13 هزار و 134 واحد روستایی مناطق زلزله‌زده عملیات بازسازی را آغاز کرده‌اند.

مدیرکل بازسازی بنیاد مسکن کشور عنوان کرد: تاکنون برای 8800 واحد روستایی عملیات فنداسیون و برای 6152 واحد نیز اسکلت انجام شده است و 3100 واحد نیز سقف زده شده است.

جودی با بیان اینکه از 6500 واحد آسیب‌دیده شهری 2400 واحد عملیات بازسازی را آغاز کرده‌اند گفت: در مناطق شهری نیز برای 640 واحد فنداسیون و برای 163 واحد نیز اسکلت اجرا شده است و براساس برنامه‌ریزی‌ها عملیات بازسازی مناطق شهری تا پایان نیمه اول 98 به اتمام می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه از 59 هزار واحد تعمیری 45 هزار واحد عملیات تعمیر را آغاز کرده‌اند افزود: از این تعداد 30 هزار واحد عملیات تعمیر را به اتمام رسانده‌اند.

جودی با بیان اینکه از 90 هزار واحد مشمول دریافت تسهیلات 80 هزار واحد به بانک معرفی شده‌اند بیان کرد: تاکنون برای 45 هزار واحد عقد قرارداد انجام شده و با وجود اینکه عملیات بانکی تسهیل یافته اما نیروی بانک‌ها برای سرعت بخشیدن به کار محدود است.

 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار