"سالی که نکوست از بهارش پیداست؟!"
تابناک: شب گذشته، نمایندگان اصفهان در لیگ برتر فوتسال ایران با نتیجه 3 بر 1 و 4 بر 2 بازی را به حریفان خود واگذار کردند تا این شاعبه به وجود آید که شاید امسال هم برای فوتسال اصفهان بهار خوشی نباشد!
کد خبر: ۶۰۳۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۲ 11 July 2015

به گزارش تابناک اصفهان، شب گذشته گیتی پسند اصفهان، نائب قهرمان فصل گذشته و یکی از مدعیان قهرمانی در نخستین دیدار خود در لیگ برتر فوتسال با نتیجه 3 بر 1 برابر حریف نه چندان مطرح خود یعنی مقاومت البرز شکست خورد.

شاگردان خوراکچی شب گذشته با این شکست در حاشیه ها را بر روی خود باز کردند و با عملکردی که از خود به نمایش گذاشتند اعتراض بسیاری را از هواداران که ساعت 10:30 شب به ورزشگاه آمده بودند را در پی داشتند.


"خستگی عامل شکست گیتی پسند"

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت: با توجه به تمرینات سنگین بازیکنان گیتی‌پسند در هفته‌های گذشته، خستگی در ساق پای بازیکنان تیم ما در دیدار مقابل مقاومت البرز مشهود بود.

محمود خوراکچی شامگاه جمعه پس از شکست سه بر یک تیمش مقابل مقاومت البرز در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به دلایل شکست گیتی‌پسند در این مسابقه اظهار داشت: باید بگویم که گیتی‌پسند فرصت چندانی برای تمرینات و آماده‌سازی بازیکنان خود نداشت و این موضوع سبب شد که شاگردان من با خستگی قدم به مسابقات بگذارند، هرچند که نمی‌خواهم درباره شکست تیم، بهانه بیاورم.

وی افزود: به هر حال با توجه به اینکه ما دیرتر از سایر تیم‌ها، شروع به تمرینات کردیم، هنوز خستگی در بازیکنان وجود دارد اما در کنار آن، نباید از تلاش بازیکنان تیم مقاومت گذشت.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان با بیان اینکه مقاومت البرز امروز به خوبی از پس گیتی‌پسند برآمد، تصریح کرد: به نظر من این تیم یکی از تیم‌های جوان و سرزنده و با انگیزه لیگ به شمار می‌رود که مقابل گیتی‌پسند با دوندگی بسیار و تلاش قابل توجه، به پیروزی دست یافت.

وی ادامه داد: بازیکنان این تیم با از خود گذشتگی، عملکرد خوبی مقابل گیتی‌پسند به نمایش گذاشتند و در کنار آن، دروازه‌بان مقاومت اجازه نداد که موقعیت‌های بسیار بازیکنان گیتی‌پسند به گل تبدیل شود.

خوراکچی با بیان اینکه بی‌دقتی بازیکنان یکی دیگر از دلایل شکست به شمار می‌رود، اضافه کرد: متأسفانه بازیکنان ما در ضربات آخر دقت لازم را نداشتند اما باید تلاش کنیم که مشکلات فنی تیم هرچه سریع‌تر برطرف شود.


گفتنی است که این مشکل یعنی بی دقتی بازیکنان در ضربات آخر، مشکلی بود که در فصل گذشته نیز گیتی پسند با آن دست و پنجه نرم می کرد و از همین رو به نظر می رسد امسال نیز این تیم با این مشکل رو به رو است و خوراکچی نتوانسته این مشکل را بر طرف سازد.

البته با توجه به این مسائل به نظر نمی رسد که خوراکچی بتواند کار زیادی در برابر این مشکلات انجام دهد چرا که به گفته خیلی از بازیکنان فصل گذشته ریشه این بی دقتی ها در مسائل مالی است و احتمالا زمانی این بی دقتی ها به پایان می رسد که مسائل مالی این باشگاه بر طرف شود.

کاشی نیلو امید آینده اصفهان؟

پس از اینکه حضور کاشی نیلو بدون افضل در اصفهان قطعی شد، همه احتمال این را می دادند که این تیم برای رسیدن به شرایط مطلوب نیاز به زمان داشته باشد و از همین رو انتظار زیادی در بازی های نخست از این تیم نداشتند.

کاشی نیلو نیز شب گذشته با شکست 4 بر 2 برابر آتلیه طهران قم دیدار نخست خود را با شکست آغاز کرد. البته به اذعان همه و سرمربی تیم آتلیه طهران قم کاشی نیلو عملکرد خوبی داشته و بیش از انتظارات در این بازی حاضر شده است.

 

"به کم تجربگی خودمان باختیم"

رضا صادقی شامگاه جمعه پس از شکست تیمش مقابل آتلیه طهران قم در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با بیان اینکه دیدار سختی را پشت سر گذاشتیم، اظهار داشت: باید بگویم که در این مسابقه موقعیت‌های بسیاری را از دست دادیم و با وجود برتری در نیمه دوم، نتوانستیم پیروز مسابقه شویم.

وی با اشاره به جوانی و کم‌تجربگی بازیکنان تیمش ادامه داد: به هر حال بازیکنان ما کم‌تجربه هستند و برای اثبات شایستگی‌های خود به زمان احتیاج دارند اما این بازیکنان جوان عملکرد خوبی از خود به نمایش می‌گذارند.

سرمربی تیم فوتسال کاشی نیلوی اصفهان با اشاره به شرایط تیم حریف در بازی بیان داشت: تیم حریف برای کسب پیروزی به میدان آمده بود و با استفاده از اشتباهات و کم‌تجربگی بازیکنان کاشی نیلو، توانست پیروز مسابقه شود اما باید در ادامه مشکلات خود را برطرف کنیم.

وی تصریح کرد: به دنبال آن هستیم که با برنامه‌ریزی مناسب و تمرینات عالی، به یک تیم مدعی در لیگ برتر تبدیل شویم تا به عنوان نماینده اصفهان در مسابقات لیگ، اعتبار فوتسال استان را حفظ کنیم.

صادقی با بیان اینکه ظرفیت‌های مناسبی در بازیکنان تیم اصفهانی وجود دارد، اضافه کرد: بسیاری از بازیکنان کاشی نیلو ظرفیت این را دارند که در ادامه مسابقات به عنوان یک بازیکن ملی‌پوش خود را مطرح کنند، با تلاش و برنامه‌ریزی، می‌توانیم تیم را به یک مدعی در مسابقات تبدیل کنیم.

 

هفته نخست ليگ برتر

جمعه 19 تیر - ساعت 22:30

کاشی نیلو اصفهان 2– آتلیه طهران قم4

گیتی پسند اصفهان یک– مقاومت البرز 3

شهید منصوری قرچک 3– میثاق تهران5

آذرخش بندر عباس یک – حفاری اهواز 5

مس سونگون ورزقان یک– تاسیسات دریایی تهران3

شهروند ساری یک– دبیری تبریز5

فردوسی مشهد یک– فرش آرا مشهد4

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار