مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد خبر داد
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد، در نشست کارگروه زنان و خانواده از آغاز اجرای طرح کسب‌وکار من در کشور خبر داد.
کد خبر: ۶۰۳۴۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲ 10 May 2018

رقیه کرمانیان در نشست کارگروه زنان و خانواده استان یزد با اعلام این خبر، گفت: این طرح ملی با همکاری معاونت امور زنان ریاست جمهوری کشور و سازمان‌های مردن نهاد اجرایی شده و در نظر دارد تا با شناسایی و آموزش افراد توانمند در عرصه کسب‌وکار، ضمن بهره‌گیری ا ایده‌های ناب و سازنده، کارفرمایانی توانا را به جامعه عرضه کند.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد تصریح کرد: افراد دارای مشاغل نوپا و نیز افراد بیکار در محدوده سنی 20 تا 40 سال می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه جامع این طرح، آمادگی خود برای حضور در این کلاس‌ها را اعلام کرده و ایده‌های خود را ارائه دهند.

کرمانیان اذعان کرد: جلسه اول این کلاس‌ها عمومی بوده و بعد از شناسایی افراد برجسته در این زمینه، این افراد به کلاس‌های بعدی دعوت‌شده و تحت آموزش‌های ویژه در عرصه کسب‌وکار قرار می‌گیرند تا درنهایت به کارفرمایانی توانمند تبدیل شوند.

وی ادامه داد: البته این  به‌صورت رایگان برگزارشده و هر استانی که بالاترین تعداد داوطلب را به خود اختصاص دهد میزبان این کلاس‌ها خواهد بود.

این مسئول گفت: در راستای اطلاع‌رسانی این ثبت‌نام و اعلام سامانه جامع، هماهنگی‌های لازم با شهرداری یزد صورت گرفته و ثبت‌نام‌ها بعد از ماه مبارک رمضان کلید خواهد خورد.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد یادآور شد، طی هماهنگی‌های انجام‌شده، افراد آموزش‌دیده در این کلاس‌ها، موردحمایت های متعدد مشاوره‌ای و در صورت امکان حمایت‌های مالی از سوی نهادهای متعدد دولتی و مردمی قرار خواهند گرفت.

کرمانیان در پایان با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در خصوص حمایت از کالای داخلی و نیز برنامه‌های اقتصادی مقاومتی، ایجاد روحیه همدلی و همکاری در جامعه و نیز تلاش در عرصه تعالی کالای داخلی را از اولویت‌های اصلی کشور و استان یزد دانست.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار