نشست هم اندیشی یک روزه با موضوع آموزش در حوزه حقوق و مقررات سازمان ها ی دولتی در کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۶۰۴۹۴۱
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷ 13 May 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرمانشاه نشست هم اندیشی یک روزه با موضوع آموزش در حوزه حقوق و مقررات  سازمان ها ی دولتی با حضور حسن سلیمانی نماینده مردم شهرستانهای صحنه  ، هرسین ، کنگاور و بیستون و به میزبانی شهرداری کرمانشاه برگزار گردید .

شهردار کرمانشاه در این نشست با تاکید بر آشنا بودن  کارکنان با قوانین و مقررات حقوقی گفت : برای اینکه دست مدیران در حوزه مدیریت شهری باز باشد و کارها و خدمات به راحتی انجام گیرد نیاز به آشنا شدن پرسنل و کارکنان  با حقوق و قوانین و مقررات سازمان های دولتی و غیر دولتی داریم .

وی افزود: برای آشنایی بیشتر با این قوانین و مقررات به روز شده  چنین جلسه ای تدارک دیده شد تا به ارتقاء سطح خدمات و فعالیتها منجر گردد.

حسن سلیمانی نماینده مردم شهرستانهای صحنه ، هرسین و کنگاور نیز در این  قسمت با تقدیر و تشکر از شهردار کرمانشاه برای برگزاری چنین جلسه ای گفت:  مدیران و کارکنان ما نیاز به آشنایی با قوانین و مقررات به روز شده حقوقی دارند و این آشنایی می تواند میزان ارزیابی فعالیتها و اقدامات آنان باشد .

سالار احمد زاده عضو شورای شهر کرمانشاه نیز در این نشست با تاکید بر حل وضعیت کاری پرسنل شرکتی شهرداری گفت : در بین نیروها و پرسنل شرکتی شهرداری افراد  تحصیلکرده  و توانمندی وجود دارند که به دلیل وضعیت قراردادکاری با شهرداری متاسفانه از دانش و تخصص آنها استفاده چندانی نمی گردد به همین جهت نیاز به تغییر وضعیت آنها جهت استفاده از توانمندی این عزیزان به خوبی حس می گردد و این مهم نیازمند اصلاح قوانین برای بهره مندی بیشتر مدیریت شهری از نیروی انسانی خود است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار