درحالی خبر اعتراض ها در برابر نمایندگی های رسمی و شرکت های خصوصی خودرویی شنیده مى شود که مصوبان اصلی این بحران جای دیگری دور از این هیاهو در خوابی آسوده اند .
کد خبر: ۶۱۰۴۷۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۲۵ 24 May 2018

به گزارش ایسکانیوز؛ بعداز بسته بودن طولانی مدت ثبت سفارش ها و تغییر ناگهانی تعرفه خودرو چندنفر 102هزار میلیارد سود برده اند.

با توجه به بحران های موجود و اعتراضاتی که مشاهده می کنید، وقتی در این زمینه کنجکاو مى شویم و از فعالین سوال مى کنیم که چرا همگی به یک شکل مشکلات مشترک دارند اینگونه پاسخ دریافت مى کنیم که "مشکلات اصلی در جای دیگری است!" گذشته از این پاسخ درواقع خودمان نیز دچار این ابهام می شویم که دلیل طولانی شدن بسته بودن سامانه ثبت سفارش چیست؟ و یا اینکه دلیل عدم اجرایی شدن کاهش تعرفه ها پس از افزایش در سال گذشته که منجر به افزایش نجومی قیمت خودرو هم شد چه بوده است؟ چرا باید هزاران متقاضی خرید خودرو و چندین فعال بزرگ در زمینه فروش خودرو هر روز درگیر چنین معضلاتی باشند و در مقابل یکدیگر قرار بگیرند؟

هر روز خبرهای متعددی در ارتباط با تنش و در مقابل هم قرار گرفتن این دو گروه چه در فضای مجازی و چه به صورت تجمع و جریان های دیگر دریافت مى کنیم. مقصر اصلی این ماجراها چه کسانی هستند؟؟ چه کسانی باید در این ارتباط پاسخگو باشند؟؟

حقیقتا این وقایعی که دستمایه نمایش افزایش تنش و بحران اقتصادی در کشور توسط رسانه های خارجی می باشد تا کی قرار است ادامه داشته باشد؟

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار