عضو شورای اسلامی شهر قدس:
عضو شورای اسلامی شهر قدس گفت: اهمال‌کاری از سوی شرکت‌های پیمانکاری قابل قبول نیست و مشکلات ریشه‌ای زباله باید هرچه سریع‌تر برطرف شود.
کد خبر: ۶۱۴۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵ 03 June 2018

داود گرجی امروز در گفت‌وگو با فارس در قدس با انتقاد از نحوه جمع‌آوری زباله‌های سطح شهر در چند ماه اخیر اظهار کرد: متأسفانه در چند ماه گذشته شاهد عدم تردد ماشین‌های جمع‌آوری زباله‌های خانگی در بخشی از معابر و کوچه‌های سطح شهر هستیم که زمینه نارضایتی برخی از شهروندان را ایجاد کرده است، بنابراین شهردار و حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری قدس در اسرع وقت نسبت به رفع کردن این مشکل چاره‌ای اندیشیده و نسبت به جمع‌آوری زباله‌های خانگی از درب منازل مردم در تمام نقاط شهر اقدام نمایند.

وی بیان کرد: پیمانکار یا افرادی که در جمع‌آوری زباله فعالیت می‌کنند در داخل کوچه‌ها ورود نمی‌کنند و فقط نسبت به تخلیه باکس‌های جانمایی شده بسنده می‌کنند.

عضو شورای اسلامی شهر قدس تصریح کرد: برای رفاه حال همشهریان به خصوص سالمندان و معلول که توانایی گذاشتند زباله در باکس‌های مخصوص ندارند، ماشین حمل زباله باید با ورود به کوچه‌ها نسبت به جمع‌آوری زباله‌ها در ساعات مشخص از درب منازل اقدام کند.

وی در پایان متذکر شد: اهمال‌کاری از سوی شرکت‌های پیمانکاری قابل قبول نیست و مشکلات ریشه‌ای زباله باید هرچه سریع‌تر برطرف شود و این زیبنده شهرداری قدس نیست که در ابتدایی‌ترین وظیفه خود عاجز مانده است، شهرداری برای ساماندهی رفت و روب معابر و جمع‌آوری زباله‌های شهر هرچه زودتر اقدام کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار