مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کرمان و حومه، از سرویس دهی رایگان به شهروندان در مراسم شب‌های قدر و راهپیمایی روز جهانی قدس خبر داد.
کد خبر: ۶۱۵۲۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۱ 03 June 2018

محمود ایرانمنش مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کرمان و حومه با اشاره به آغاز شب‌‌های پرفیض قدر گفت: به مناسبت گرامی‌داشت این شب‌های پربرکت، سرویس‌دهی رایگان به شهروندان توسط 30 دستگاه اتوبوس طی سه شب قدر بعد از اتمام مراسم، از مهدیه صاحب الزمان(عج) به سمت مسیرهای اصلی شهر صورت می‌گیرد.

وی هم‌چنین با اشاره به اینکه روز جهانی قدس از اهمیت ویژه و راهبردی برخوردار است، گفت: در همین راستا سرویس‌دهی ویژه توسط 100دستگاه اتوبوس، صبح روز جمعه 18 تیرماه از کلیه مسیرهای سطح شهر به سمت چهارراه توحید انجام می‌شود .

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کرمان و حومه افزود: ۱۰ دستگاه اتوبوس نیز جهت رفاه حال آن دسته از شهروندانی که خودروی خود را در محل پارکینگ مصلای امام علی(ع) و محدوده اطراف میدان عاشورا پارک کرده‌اند، به سمت محل راهپیمایی در نظر گرفته شده است .

ایرانمنش گفت: همچنین بعد از اتمام مراسم، سرویس دهی از محل مصلای بزرگ امام علی (ع) به کلیه مسیرها انجام می‌شود .

گفتنی است مراسم راهیپمایی روز قدس، جمعه ۱۸ خردادماه جاری ساعت 10 و 30 دقیقه از محل چهارراه توحید آغاز شده و تا مصلای کرمان ادامه دارد؛ سرویس دهی به شهروندان یک ساعت قبل از شروع مراسم صورت می‌گیرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار