سرپرست هیات ورزش کارگران آذربایجان شرقی از قهرمان تیم داروسازی شهید قاضی در مسابقات فوتسال جام رمضان کارگران استان خبر داد.
کد خبر: ۶۱۹۳۲
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹ 14 July 2015

به گزارش خبرنگار ما ، پرویز پناهی در حاشیه برگزاری اختتامیه این دور از مسابقات در گفت و گو با خبرنگاران افزود: مسابقات فوتسال جام رمضان کارگران استان با حضور 12 تیم از واحدهای تولیدی صنعتی سطح استان در قالب 4 گروه سه تیمی به رقابت پرداختند که از هر گروه دو تیم به مرحله دوم این مسابقات راه یافتند.

وی افزود: تیم های داروسازی دانا، شیر پاستوریزه پگاه، داروسازی شهید قاضی و سنگبری فلاح با غلبه بر حریفان خود توانستند به مرحله نیمه نهایی این مسابقات راه پیدا کنند.

سرپرست هیات ورزش کارگران استان ادامه داد: بازی های رده بندی و فینال عصر دیروز بعد از افطار در مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران شماره دو تبریز، سالن چند منظوره شهید بادامچی برگزار شد که نهایتا تیم شیر پاستوریژه پگاه با توجه به تساوی در وقت های قانونی توانست در ضربات پنالتی از سد تیم سنگبری فلاح گذشته و مقام سوم این دور از مسابقات را به خود اختصاص دهد.

پناهی افزود: در بازی فینال نیز تیم دارو سازی شهید قاضی توانست با نتیجه 5 بر 3 حریف خود تیم داروسازی دانا را شکست دهد و قهرمانی این مسابقات را بدست آورد.

وی در ادامه گفت: بر اساس این نتایج تیم های داروسازی شهید قاضی، داروسازی دانا و شرکت شیر پاستوریزه پگاه مقام های اول تا سوم مسابقات فوتسال جام رمضان کارگران استان را کسب کردند.

پناهی در خاتمه افزود: تیم خبرگزاری برنا نیز در پایان این دور از مسابقات از طرف کمیته برگزاری به عنوان تیم اخلاق انتخاب شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :