رئیس کل دادگستری استان یزد:
محمدرضا حبیبی: تا پایان امسال با توجه به جذب نیروهای جدید سازمانی ،شهرستان مهریز از نظر تعداد کارکنان اداری تقویت خواهد شد.
کد خبر: ۶۲۶۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶ 04 July 2018

به گزارش «تابناک یزد»، رئیس کل دادگستری استان یزد در مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگستری شهرستان مهریز درمجتمع پردیس شکیب این شهر گفت: شهرستان مهریز در بین شهرستان های استان یزد به لحاظ اینکه در مسیر جاده ترانزیت قرار دارد و همچنین با وجود پاسگاه ایست بازرسی ثابت در ورودی این شهرستان از سمت جنوب کشور به عنوان گلوگاه در سطح کشور مطرح هست.
محمدرضا حبیبی افزود: شهرستان مهریز برای قاچاقچیان انسان و کالا و مواد مخدر از حساسیت و موقعیت خاصی برخوردار هست و به همین لحاظ تلاش بر این بوده که دادگستری شهرستان مهریز را در حد امکان تقویت کنیم و توفیقاتی هم در این زمینه داشتیم .
وی ادامه داد: تقریبأ 80درصد پست های قضایی در این شهرستان تکمیل هست و پست های اداری جایگاه مطلوبی دارد و تا آخر امسال با توجه به جذب نیروهای جدید، شهرستان مهریز از نظر تعداد کارکنان اداری تقویت خواهد شد.
حجه الاسلام محی الدینی امام جمعه مهریزدر این مراسم بر چاره اندیشی مسئولان برای مبارزه با قاچاق انسان و تعیین تکلیف پاسگاه بازرسی ثابت مهریز تاکید کرد وگفت: بحث قاچاق انسان در شهرستان مهریز یکی از معضلات این شهر می باشد و مشکل و معضل شهرستان شده و جذب جوانان برای ورود به این کار غیرقانونی از مهمترین مسائل و مشکلات فرهنگی و اجتماعی مهریز است که لازم است تصمیمات لازم گرفته شود.
حبیبی در بخش ديگري از سخنانش بر پرهیز از انتقال اتباع غیرمجاز و مجازات سنگین آن تاکید کرد و گفت: بحث تردد افاغنه غیر مجاز در این شهرستان که متاسفانه از این مسیر عبور داده می شوند و بعضی از افراد سودجو سعی کردند تعدادی از جوانان این منطقه را فریب و آلوده به این اقدام مجرمانه کنند و از نظر قانونی انتقال اتباع غیر مجاز جرم و مجازات سنگین حبث دارد.
وی همچنین با اشاره به پرونده هایی که تاکنون در دادگاه ها تشکیل شده خاطر نشان کرد: برخورد شدید قانونی برای آنها صورت گرفته است وحتی مجرمانی که احکام آنها قطعی شده است و برای اینکه حالت بازدارندگی حفظ شود درخواست عفو این افراد هم در کمیسیون عفو پذیرفته نشده است و دقت نمایند شهروندان که فریب افراد سود جو را نخورند.

 

//خبرگزاری صداوسیما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار