پیام رسان سروش پلاس
نسخه جدید سروش پلاس برای کامپیوتر و گوشی منتشر شده است.برای دانلود لطفا از لینک پایین صفحه اقدام فرمایید* سروش و پیام رسان سروش و دانلود پیام رسان سروش دانلود سروش دانلود برنامه سروش و نرم افزار سروش و برنامه سروش و برنامه جایگزین تلگرام
کد خبر: ۶۲۹۰۵۸

دانلود سروش اپدیت مرداد 97 نسخه جدید 0.16.1 برای کامپیوتر / Soroush Mensajero ، بهبود امکانات مدیریتی و سرعت برنامه پیام رسان


لینک های دانلود: 

دانلود نسخه اندروید

دانلود نسخه IOS

دانلود نسخه ویندوز

دانلود نسخه لینوکس

دانلود نسخه مکینتاش

دانلود از کافه بازار

دانلود از گوگل پلی

دانلود از مایکت

دانلود از سیبچه

دانلود از اناردونی


برنامه سروش چیست ؟

«سروش» جایگزین تلگرام یک برنامه مسنجر (پیام رسان) ایرانی است که دارای قابلیت های زیادی مانند ارسال پیام متنی، ارسال پیام صوتی، امکان برقراری تماس صوتی رایگان، ارسال عکس و فیلم، ارسال فایل های مختلف، تشکیل گروه، کانال های عمومی متعدد و ... می باشد. اخیرا پیام رسان سروش، نسخه جدید ویندوز آن را نیز معرفی کرده است که میتوانید از تابناک تهران دریافت کنید. نرم افزار سروش با بروزرسانی‌های مرتب و رفع اشکالات و ارائه ویژگی های جدید یکی از پیامرسان های پرطرفدار این روز های ایرانی ها است که گفته میشود حدود 10 میلیون ایرانی عضو آن هستند. البته شایعاتی مطرح شده بود اعضای آن فیک است که مدیر پیام رسان سروش در پاسخ به این ادعاهای مطرح شده در فضای مجازی گفت: «تمامی کاربران سروش واقعی هستند و وجود هرگونه اکانت بدون اطلاع صاحب شماره به هیچ عنوان امکان پذیر نیست.»سید صالحی با بیان اینکه تنها روش فعال سازی اکانت در سروش اعلام شماره همراه و ورود کد فعالسازی است افزود: کاربران سروش پس از وارد کردن شماره همراه خود در پیام رسان از طریق پیامک کد فعال سازی خود را در تلفن همراه دریافت می کنند. کاربران صرفا با واردکردن کد دریافتی می توانند از امکانات پیام رسان استفاده کنند.وی افزود: اگر فردی مدعی است اکانتی با شماره شخصی خود و بدون اطلاع قبلی در سروش دارد می‌تواند از طریق پشتیبانی سروش با ایمیل support@sapp.ir موضوع را پیگیری کند.

دانلود سروش اپدیت مرداد 97 نسخه جدید 0.16.1 برای کامپیوتر / Soroush Mensajero ، بهبود امکانات مدیریتی و سرعت برنامه پیام رسان

در یک پیام‌رسان ده میلیونی سروش چه می‌گذرد؟

در نرم افزار سروش، روزانه بیش ‌از ۵.۵ میلیون نفر به سرورهای آن متصل می­ شوند و روزانه بیش از ۲.۵ میلیون نفر از خدمات مختلف سروش استفاده می­کنند. در ساعات اوج مصرف حدودا ۱.۲ میلیون نفر از این کاربران بصورت همزمان از سروش استفاده می­کنند! روزانه بیش از ۱۰۰ میلیون بار فایل، دانلود و آپلود می‌شود! که حجم دانلود روزانه در حدود ۱۰۰ ترابایت است.یعنی هر روز به طور متوسط یک میلیون کاربر، ۱۰۰ مگابایت فیلم و عکس ویدیو را دریافت می­کنند.بیش از ۱.۴ میلیون کانال و ۷۵۰ هزار گروه ساخته شده است و پهنای باند مصرفی سروش به ۳۵Gbps رسیده است.

در سروش، بصورت نامحدود آپلود و دانلود کنید! 

همانطور که اطلاع دارید از ابتدای امسال هزینه اینترنت پیامرسان سروش برای کاربران اپراتورهای ایرانسل و همراه اول رایگان شد. پس از ارایه این خدمت، بدلیل رعایت عدالت بین کاربران و توزیع یکسان ترافیک رایگان، حجم آپلود در سروش به ۱۰۰ مگابایت در روز محدود شد.
با توجه به درخواستهای کاربران و بررسی جوانب مختلف، با نامحدود کردن حجم آپلود و دانلود هزینه ی اینترنت کاربران یک سوم محاسبه خواهد شد.
«با توجه به درخواست کاربران برای بالا بردن محدودیت حجم آپلود و دانلود، چند روزی‌ست که بصورت آزمایشی ظرفیت آپلود کاربران افزایش یافته است.هم اکنون امکان ارسال فایل‌هایی با حجم 1 گیگابایت در سروش فراهم شده است.»

راه های تماس با پیام رسان ایرانی سروش :

۲- از طریق تماس با شماره تلفن ۲۷۸۶۲۰۲۰-۰۲۱ مركز پشتیبانی سروش

۳- از طریق ایمیل support@sapp.ir

 کانال رسمی سروش:

@ officialsoroushchannel

خدمات و قابلیت های سروش:

 

سرویس آب و هوا

اگر می‌خوای بدونی فردا چتر لازمت می‌شه یا داری برای مسافرت آخر هفته برنامه‌ریزی می‌کنی، حتما از توی تب آخر، بخش خدمات؛ سرویس آب و هوای سروش رو چک کن.

خرید شارژ آسان

نذار شارژ سیم‌کارتت تموم بشه، هر رقمی که دوست داری شارژ بگیر و در لحظه شارژ شو. حتی اگر ترابرد کردی راحت شارژ شو.

پرداخت قبوض به سادگی

لازم نیست برای پرداخت قبض‌هات، از سروشت خارج بشی، هر وقت قبض دریافت کردی، از بخش خدمات، قبضت رو اسکن کن و پرداختش کن.

تماس صوتی رایگان

با استفاده از سروش می‌تونی رایگان با دوستات صحبت کنی، صدا رو با کیفیت HD بشنوی و حجم کمی هم از اینترنتت مصرف کنی.

ایجاد کانال‌های تعاملی و انواع نظرسنجی

پیام‌رسان سروش نسل جدیدی از کانال برای فراهم کردن ارتباط دو طرفه بین مدیران و کاربران کانال را به نام کانال تعاملی ایجاد کرده و در کنار اون، امکان تعریف انواع نظرسنجی و ارسال به دیگران با حفظ نتیجه مهیا شده است.

گفت و گوی فردی و گروهی

همه حرفات رو با سروش بزن. توی سروش با دوستات چت کن، گروه بساز، استیکر بفرست، گیف ببین و موزیک گوش کن.

سایر امکانات

 پرداخت درون کانالی، ارسال تصویر، ویدئو، موزیک، پیام صوتی، طراحی بات‌های هوشمند، شخصی سازی تم اپلیکیشن و ...
 

اعضای پیامرسان سروش از 10 میلیون بیشتر است

پیام رسان سروش

‌یک مسئول در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: پیام رسان سروش بالای ۱۰ میلیون عضو دارد.

سید مرتضی موسویان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در مورد پیام رسان‎های داخلی ابتدا داشتن مخاطب و بعد تکنولوژی مطرح است.

وی اضافه کرد: تکنولوژی در سطح دوم مطرح است که باید بتواند مخاطب را جذب و نگه دارد.

موسویان با بیان اینکه تمامی پیام رسان‎های داخلی موفق نبوده‎اند، ادامه داد: تلگرام به یک پروژه تبدیل شده که بعد از ارتباطی که با آنها برقرار شد راهی را می رود که مسلما هر کشوری با اهداف مستقل مجبور است تاکتیکی در مقابل آن داشته باشد.

مسئول حوزه فناوری و اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مطالعه نشان می‎دهد که برای کسب و کار در کشور ما برنامه دارد و طبق این برنامه اجرایی کنترل آن را از دست ما خارج خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: فضای مجازی از ابتدا که در آمریکا رقم خورد در دستان این کشور باقی ماند و آنچه را که امروز می‌بینیم در اختیار یک شرکت آمریکایی است که دو سوم اینترنت را برای آمریکا می‎خواهد و تنها یک سوم آن را برای بقیه کشورها قائل است.

موسویان اظهار کرد: ریشه تمام آدرس‎ها در آنجاست و طبق این قدرت که در اختیار آنها گذاشته شده اگر دامنه‎ای را غیر فعال کنند کل یک کشور دچار مشکل می‎شود.

مسئول حوزه فناوری و اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: در رابطه با پیام رسان سروش بالای ۱۰ میلیون عضو دارد و آمار بقیه پیام رسان‎ها دقیق نیست.

وی با بیان اینکه هم اکنون پروژه سما را شروع کردیم که یک و نیم سال از عمر آن می‌گذرد، ادامه داد: این بستر از راه‎های ارتباطی ما با مردم است که از یک کد یا لوگو در زیرساخت‌های مختلف استفاده می‌شود؛ هم اکنون نزدیک به چهارصد و پنجاه هزار موجودیت دارای این کد یا لوگو هستند که امکان تعامل را برای ما فراهم کرده‌اند.

موسویان بیان کرد: جمع سپاری بحث مربوط به رصد با مشارکت مردمی در این زمینه ایجاد و ساخت بسته‎های آموزشی برای مردم و راهنمایی و هدایت آنها به بسترهای موسسات خصوصی که برای کودکان ایجاد کردند در این بستر فراهم شده است.

وی با بیان اینکه آنچه که در فضای مجازی باید ایجاد شود یک همدلی و مشارکت در آستانه بین نهادها و وزارتخانه است، ادامه داد: فضای مجازی فضایی است که هر کس در هر مکان می‎تواند تولید محتوا کند و ممیزی پیش از نشر معنا ندارد و پس از آن باید انجام شود؛ مردم باید بتوانند سره را از ناسره تشخیص بدهند.

مسئول حوزه فناوری و اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه دسترسی به سایت‌های پورن وجود دارد اما استفاده نمی‎شوند، گفت: استفاده نکردن از آنها نیاز به فرهنگ‌سازی دارد چراکه هر لحظه تولید می‌شوند و البته درصد مراجعه به این سایت‎ها کم است.

وی تصریح کرد: ما باید به سواد رسانه‌ای بپردازیم و افراد و انسان‎های را تحت آموزش‎های مناسب قرار دهیم چراکه مناسب تر از درس‎های روتینگ است.

موسویان با بیان اینکه رصد بازی‎های رایانه‎ای به بنیاد ملی بازی‎ها سپرده شده است، افزود: آنهایی که مشخص هستند دارای لوگوی نقره‎ای خواهند شد و اگر می‌خواهند کار کنند، باید مجوز لازم را از نهاد مربوطه بگیرند.

دانلود سروش اپدیت مرداد 97 نسخه جدید 0.17.0 برای کامپیوتر / Soroush Mensajero ، بهبود امکانات مدیریتی و سرعت برنامه پیام رسان

استیکرهای جنجالی سروش

استیکرهای جدید سروش در رسانه های خارجی جنجال به پا کرد.استیکر هایی اخیرا در سروش منتشر شده که بازتاب زیادی در رسانه های خارجی داشته در این استیکر ها شعارهایی مانند «مرگ بر آمریکا» وجود دارد.این رسانه ها نوشتند :" ایران پیامرسان داخلی را ساخته که در آن شعار های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل وجود دارد. "

شاید وجود این استیکرها اهمیت زیادی نداشته باشد اما رسانه های خارجی به شکل گسترده ای به این موضوع واکنش نشان دادند.

تصاویر این استیکرها

برخی از عکس های این استیکرها را در زیر مشاهده میکنید.

دانلود سروش اپدیت مرداد 97 نسخه جدید 0.17.0 برای کامپیوتر / Soroush Mensajero ، بهبود امکانات مدیریتی و سرعت برنامه پیام رسان
 

دانلود سروش اپدیت مرداد 97 نسخه جدید 0.17.0 برای کامپیوتر / Soroush Mensajero ، بهبود امکانات مدیریتی و سرعت برنامه پیام رسان

دانلود سروش اپدیت مرداد 97 نسخه جدید 0.17.0 برای کامپیوتر / Soroush Mensajero ، بهبود امکانات مدیریتی و سرعت برنامه پیام رسان

دانلود سروش اپدیت مرداد 97 نسخه جدید 0.17.0 برای کامپیوتر / Soroush Mensajero ، بهبود امکانات مدیریتی و سرعت برنامه پیام رسان

دانلود سروش اپدیت مرداد 97 نسخه جدید 0.17.0 برای کامپیوتر / Soroush Mensajero ، بهبود امکانات مدیریتی و سرعت برنامه پیام رسان

 


دانلود برنامه پیام رسان سروش 0.16.1 برای کامپیوتر آپدیت Soroush سروش ورژن جدید در تیر 97 ، بهبود سرعت برنامه امکانات مدیریتی

تغییرات ورژن دسکتاپ پیام رسان سروش ،نسخه 0.16.1 :

در این نسخه بصورت جدی بر روی سرعت برنامه و البته امکانات مدیریتی کار شده است. برخی از تغییراتی که در نسخه ۰.۱۶.۰ دسکتاپ تجربه خواهید کرد عبارتند از:

  • بهبود واسط کاربری
  • افزایش سرعت کارکرد برنامه
  • طراحی پروفایل جدید کاربران
  • طراحی لیست جدید مخاطبین
  • افزایش کیفیت دانلود عکس، فیلم و انواع فایل
  • قابلیت ویرایش متن پیوست عکس، فیلم و انواع فایل
  • پروفایل جدید کانال با دسترسی پیشرفته‌تر برای مدیران کانال
  • بهبود مکانیزم تعداد پیام‌های خوانده نشده
  • نمایش صحیح تمام اطلاعات مکالمات به هنگام لاگین
  • رفع مشکل آپدیت و دریافت پروفایل کاربر
  • رفع مشکل گالری تصاویر در تنظیمات 

پرسش و پاسخ در مورد مسنجر 10 میلیونی و پرطرفدار ایرانی سروش:

 

چگونه سروش را رایگان کنم؟ - آیا سروش رایگان است؟

اوایل امسال بود که مدیر پیامرسان سروش اعلام کرد مصرف اینترنت استفاده از پیامرسان سروش تا پایان سال 97 در دو اپراتور ایرانسل و همراه‌ اول رایگان است. و این رایگان بودن شامل همه‌ی امکانات سروش مانند چت ، تماس های صوتی، ارسال فایل ، آپلود و دانلود فیلم و عکس و موسیقی رایگان میباشد و از حجم بسته اینترنت کاربران کم نمی‌شود.اما جند هفته پیش بود که مدير بخش پيام‌ رسان سروش آقای مرتضی رحيمی، با انتشار متنی در کانال سروش خود اعلام کرد:

از آغاز تابستان استفاده از نرم افزار سروش برای کاربران رایگان نیست و هزینه استفاده از آن مطابق سایر سرویس های داخلی به صورت 1 به 3 (یعنی یک سوم قیمت رایج اینترنت ) محاسبه می شود.

مدير بخش پيام‌ رسان سروش در کانال خود نوشت: «طی چند روز گذشته گزارش‌های مکرری مبنی بر رایگان نبودن اینترنت در سروش دریافت کردیم. با نگرانی و جدیت موضوع را از اپراتورهای تلفن همراه پیگیری کردیم و حالا لازم است نتیجه را صادقانه با شما در میان بگذاریم.
بررسی‌های ما نشان می‌دهد از ابتدای تیرماه تعرفه مصرف اینترنت سروش رایگان نیست و مانند سایر پیام‌رسان‌های ایرانی، یک‌سوم محاسبه می‌شود.
از اینکه علیرغم اعلام قبلی، استفاده رایگان از سروش متوقف شد عذرخواهیم و تمام تلاش خود را برای رفع این مشکل به‌کار خواهیم بست.
امیدواریم نتیجه تلاش‌های تیم سروش، رضایت کاربران محترم باشد.
دلگرمی ناشی از حمایت همراهان همیشگی سروش در این مواقع بیش از پیش احساس می‌شود.»

چطور یک نفر را بلاک کنیم ؟

  1. به صفحه مشخصات مخاطب مورد نظر خود بروید.
  2. در سمت راست بالای صفحه روی منو که به صورت سه نقطه هست کلیک کنید.
  3. گزینه مسدودسازی را انتخاب کنید.

چطور زبان سروش را فارسی کنیم ؟

  1. در قسمت بالا گوشه سمت چپ برنامه گزینه منو که به شکل سه خط موازی هست را انتخاب کنید.
  2. با کلیک بر روی Settings به قسمت تنظیمات بروید.
  3. گزینه General را انتخاب نمایید.
  4. بر روی Language کلیک کنید و در منوی ظاهر شده گزینه فارسی را انتخاب نمایید.

آیا میتوان چند سروش در یک گوشی نصب کرد ؟

آیا امکان نصب چند سروش روی یک گوشی وجود دارد ؟ پاسخ به این سوال مثبت هست.به طور رسمی سروش هیچ نرم افزار دومی رو معرفی نکرده اما شما میتوانید با آموزش زیر هر تعداد سروش که نیاز داشته باشید رو بسازید ، در واقع این کار را با کمک نرم افزار app cloner انجام میدهیم.با این آموزش نه فقط سروش بلکه هر نرم افزار دیگری که نیاز به چند نسخه از آن دارید را میتوانید بسازید ،البته این رو هم در نظر داشته باشید که ممکن است در برخی برنامه ها این روش جواب ندهد.

  1. برنامه app cloner را از گوگل پلی یا با جستجوی در گوگل دانلود و نصب کنید.
  2. برنامه را اجرا کنید ، در اینجا لیستی از برنامه های نصب شده در گوشیتان را میتوانید مشاهده کنید، برنامه ای که قصد دارید یک کپی از آن بسازید را انتخاب کنید که در اینجا ما سروش را انتخاب میکنیم.
  3. در قسمت Clone Number تعدادی که قصد دارید از سروش بسازید را وارد کنید.
  4. در قسمت Launcher Icon میتوانید ایکون برنامه جدید رو تغییر بدید تا با نسخه اصلی برنامه اشتباه نگیرید.
  5. دکمه تیک دایره ای شکل به رنگ آبی که در قسمت بالا سمت راست وجود دارد بزنید.
  6. پیغامی که به شما نمایش میدهد رو با کلیک بر روی ok تایید کنید.
  7. منتظر بمانید تا کپی برنامه شما ساخته شود بعد از اینکه کار ساخت تمام شد میتوانید نسخه های کپی شده برنامه را نصب کنید.

چگونه سروش را روی کامپیوتر نصب کنیم؟

ابتدا بر روی لینک زیر که در پایین صفحه امده کلیک کنید . برنامه را دانلود نمایید ، سپس با اجرا کردن فایل اقدام به نصب آن روی کامپیوتر خود نمایید. 

سروش تحت وب دارد ؟ - سروش وب

نسخه تحت وب سروش در حال حاضر موجود نمی باشد ، ممکن است در نسخه های آتی در صورت امکان این ویژگی اضافه گردد.

آیا سروش امن است؟

در ادامه پاسخ پشتیبانی تیم سروش به این سوال مهم را میخوانیم: «سروش در انتقال اطلاعات از پروتکل ها و استاندارد های امنیتی معادل آنچه در همه سامانه های مهم مانند بانک ها و موسسات مالی و شرکت های بزرگی چون گوگل و آمازون استفاده می شود بهره برداری کرده و این استانداردها سال هاست که امن ترین استانداردهای تبادل اطلاعات و حفاظت از شنود است .
در خصوص امنیت اطلاعات بر روی سرورهای سروش ضمن حفاظت چند لایه تمامی تدابیر برای مراقبت از داده های کاربران با توجه به مسئولیت های شرعی و قانونی پیام رسان اندیشیده شده است.کوچکترین خللی در این زمینه از سمت کاربران قابل شکایت در محاکم قضایی طبق آیین نامه اجرایی حمایت از پیام رسان های داخلی می باشد.
تیم سروش در سایر زمینه های امنیتی مانند پایداری سرویس و حفاظت از کاربران در برابر جعل هویت و کلاهبرداری در فضای مجازی تمهیدات مفصلی پیشبینی و اجرا نموده است و با جدیت در برابرهر نوع تجاوز به حریم خصوصی کاربران با اتکا بر ظرفیت های قانونی و اجتماعی عمل خواهد کرد و در این زمینه حامی کاربران و هویت تجاری خویش است.»

آیا سروش آیدی یاب دارد؟

 خیر،چنین امکانی در حال حاضر موجود نمی باشد.

آیا سروش دیلیت اکانت دارد؟ - چگونه سروش را دیلیت اکانت کنیم

  1. در نسخه موبایلی سروش در صفحه اصلی نرم افزار، وارد تنظیمات شوید(قسمت بالا سمت چپ منوی اصلی نرم افزار را باز کنید و گزینه تنظیمات را انتخاب کنید.)
  2. به قسمت حریم خصوصی بروید.

  3. بالا سمت راست منو را باز کنید و گزینه پاک‌کردن حساب کاربری (Deactivate Account) را انتخاب نمایید.

نسخه سروش اندروید 2 وجود دارد؟

نصب نرم افزار سروش تنها برای نسخه های اندروید 4 به بالا امکان پذیر است و چنین امکانی در حال حاضر موجود نمی باشد اما ممکن است در نسخه های آتی سروش  این ویژگی اضافه گردد.

معرفی چند کانال سروش معروف و پرطرفدار:

در ادامه چند کانال سروش که معروف و پرطرفدار هستند را معرفی میکنیم:

کانال سروش خبر گزاری ها :

کانال سروش سرگرمی :

کانال سروش سیاسی :

جهت دانلود ورژن جدید و متحول شده پیامرسان سروش با حجم بسیار کمتر نسبت به نسخه اولیه برای سیستم عامل ویندوز،

میتوانید از لینکی که در پایین صفحه وجود دارد اقدام نمایید.

لینک دانلود پیام رسان سروش و مشخصات فایل:

 

 

 جهت دانلود سروش پلاس نسخه ویندوز روی عکس زیر کلیک کنید

 

دانلود سروش اپدیت آذر 97 نسخه جدید 0.18.6 برای کامپیوتر و گوشی

دانلود سروش اپدیت خرداد 98 نسخه جدید 1.0.2 برای کامپیوتر و گوشی

 

دانلود سروش پلاس اپدیت تیر 98 نسخه جدید 1.0.14 برای کامپیوتر و گوشی

دانلود سروش اپدیت خرداد 98 نسخه جدید 1.0.2 برای کامپیوتر و گوشی

 

دانلود سروش اپدیت خرداد 98 نسخه جدید 1.0.2 برای کامپیوتر و گوشی

 

 

 

 

برچسب ها: دانلود سروش ، نرم افزار سروش ، دانلود نرم افزار سروش ، برنامه سروش ، شبکه اجتماعی سروش ، دانلود پیام رسان سروش ، نرم افزار پیام رسان سروش ، دانلود نرم افزار پیام رسان سروش ، دانلود نرم افزار پیام رسان سروش برای کامپیوتر ، کانال سروش ، دانلود شبکه اجتماعی سروش ، دانلود نرم افزار سروش برای کامپیوتر ، نرم افزار اجتماعی سروش ، دانلود شبکه اجتماعی سروش برای کامپیوتر ، دانلود مسنجر سروش ، نرم افزار چت سروش ، سروش دسکتاپ ، پیام رسان سروش ، چطور سروش را حذف کنم ، چطور سروش را پاک کنیم ، چطور سروش رایگان میشه ، سروش چگونه رایگان میشود ، سروش تا کی رایگانه ، چرا سروش نصب کنیم ، چرا سروش دیلیت اکانت ندارد ، چرا سروش دیلیت اکانت نمیشه ، چطور سروش را رایگان کنیم ، چطور سروش را دلیت اکانت کنم ، سروش خامنه ای ، سروش برای کامپیوتر ، دانلود مسنجر ، دانلود برنامه سروش ، پیام رسان ، اپلیکیشن سروش ، دانلود سروش پیام رسان ایرانی ، دانلود سروش 2 ، دانلود نرم افزار سروش برای pc ، دانلود سروش pc ، دانلود سروش با لینک مستقیم ، دانلود سروش برای pc ، دانلود سروش soft98 ، دانلود سروش yjc ، دانلود سروش فارسی ، دانلود سروش برای ویندوز ، دانلود سروش برای کامپیوتر ، دانلود سروش جدید ، دانلود سروش دسکتاپ ، دانلود سروش برای ویندوز xp ، دانلود سروش برای لب تاب ، دانلود سروش اینترنت رایگان
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۰
در انتظار بررسی: ۲۸
انتشار یافته: ۵۱
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
سلام
بابا از بس که این نرم افزار رو از این ور و اون ور گرفتم ونشد به محض وصل شدن سایفن از تلگرام استفاده میکنم
(( ما را به خیر تو تمید نیست ...
تشکر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
چرا سایفن داداش با پروکسی عین هولو وصل شو اصلا فیلترینگ معنی نمیده
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
اینکه نمیشه شماره‌رو عوض کرد خیلی بده!!!. حتی وقتی کلاً پاک میکنی و مجدداً نصب میکنی بازم همون قبلی میاد!!!!. حالا یکی مثل من که دوتا شماره داره و اشتباهی اون شماره ای که به مخاطبین نداده رو ثبت میکنه دیگه نمیپذیره که مجدداً نصب و شماره اصلی رو ثبت کنه!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۲
شماره رو میشه عوض کرد
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
سلام اگ بتونین یه گزینه برای پیدا کردن کسایی ک نزدیکمون هستن داخل سروش قرار بدین خیلی عالی میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
بله
سکینه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۲
سروش
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۲
وقتی که نصب می کنم چرا میگه عدم برقراری ارتباط
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۲
مشکل از اینترنتتون هست
رحمان عباسی09149046604
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
سلام.لطفا فیلتر شکن بدید.برای ویندوز
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
سلام اگه برای تلگرام ویندوز میخواید با پروکسی وصل شید خیلی راحت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
چرا2و3روز سروش باکامپیوتر وصل نمیشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
یه بار حذفش کنید و دوباره نصب کنید.
محمد حیدری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
مردم را فریب می‌دهید اصلا کار نمی دهد
سیاوش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
من تازه سروش نصب کردم یعنی نصب کردم فقط تستش کنم ببینم چی همه در موردش حرف می زنن خوشم امد موندم توش پاکش نکردم دیگه خوبه به نظرم خیلی تعصبی نباشیم کنار تلگرام هم می شه داشتش مشکلی نداره
ناشناس
|
Singapore
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۰
سروش کد فعال سازی را ارسال نمی کند.
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
وصل نمیشه .هرچه شماره می دهم.میگه پیام صوتی .ان را هم نمیده..
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
چرا گروهای قبل ک روی تلگرام وصل بود رو بالا نمیاره فقط میتونم ب افرادی ک سروش دارند پیام بدم ؟؟؟؟
فلاح
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
من فقط پیغام به روز رسانی دریافت میکنم از کجا آپدیت بشه تو سرچ هم چیزی برای سروش نیست
پیانها ناقص ارسال میشن
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
به محص اینکه استیکرهای سروش رو تو صفحه دیدم فهمیدم داخلش چخبره جاسوسیه , حالم بد شد ازش منصرف شدم فقط تلگرام
misshamedani
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
چطور می تونم سروش و رو لپتاپ نصب کنم ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
باید نسخه مربوط به ویندوز رو دانلود کنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۵
تا حالا ایتا وبله از سروش بهتر بودن...ولی انصافا این نسخه جدیدسرعتش عالیه..
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۵
خیلی افتضاحه فقط مروم سرکارگذاشتن
رامین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۷
سلام دوستان فروش شماره مجازی فقط ۵تومن هرکی خواس بیادپیوی
تلکرام
بیتالک
واتساپ
اینستا
وایبر
و...
ب همه برنامه های مجاری کدمیده
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۰
سلام سه تا سوال داشتم
1. آیا سروش یه برنامه مجزا از تلگرامه؟
2. آیا گروههایی که باهمون شماره در تلگرام داشتم وقتی سروش نصب کنم باهمون شماره آیا اون گروهها دوباره میاد؟
3. آیا از سروش میتونم به افرادی که فقط تلگرام نصب کردن و سروش ندارن پیام بدم یا وارد گروهشون بشم؟
ممنون میشم پاسخ بدید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
1. بله
2. خیر
3. خیر
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
عالی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
سلام خسته نباشین عذر می خوام می خواستم بپرسم چرا پیامها وعکس ها یی که داخل پوشه شخصیه پاک نمیشه مثلا می خوام یه نوشته یا عکسی که مورد مخاطبم فرستاده پاک کنم پاک نمیشه حتی نمیشه نوشته های خودمو تو پوشه شخصی سروش پلاس پاک کنم وهمین باعث شده کلی برنامه های پوشه های شخصی زیادبشه .ممنون میشم راهنمایی کنین چون توی سروش راحت پیامهای شخصی پاک میشد اما سروش پلاس نه لطفا راهنمایی کنین وبگین چکارکنم برای پاک نوشته پوشه شخصی
سروش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
برای نصب سروش روی کامپیوتر اقدام کردم متاسفانه کد نصب پیامرسان ارسال نمیشه...؟؟؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
میشه مشکلی نداره
آیهان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
سلام من نسخه۱.۰۱۵رو رو کامپیوترم که ویندوز ۷ هس نصب کردم شمارمو دادم کدم برام ارسال شد اما کدو که میزنم نمیره صفه بعد تو همون صفحه میمونه و مینویسه ارسال مجدد کد که یبار ارسال مجدد کدو هم زدم که برام نیاورد
چیکار کنم؟درضمن نوع اتصال خودکار انتخاب کردم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۹
سلام یه بار کلا پاکش کنید سیستم رو ریستارت کنید و دوباره نصب کنید. اگه فیلتر شکنتون روشنه خاموشش کنید.
حسام
|
Germany
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
چرا هی ارور میده میگه eror:112
میشه لطفا دلیلشو بگین ممنون میشم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
یه بار پاکش کن از اول بریز
همون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
الان کدون واسه کامیوتر است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
اونی که نوشته دانلود برای ویندوز
ایسو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
وای من دیگه کلافه شدم هرکدومونصب میکنم نمیاره
ایسو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
وای من دیگه کلافه شدم هرکدومونصب میکنم نمیاره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
سلام دوستان چکار کنم برنامه ها نصب بشن
قاسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
من همیشه از طریق گوشی ام به کامپیوتر وصل هستم و قبلا با تلگرام خیلی راحت کار می گردم. مردم ایران مثل کودکی هستند که شکلات رو ازشون گرفتی و شکلات پلاستیکی بهشون دادی. یه کم به مردم احترام بذارید. این نرم افزار اصلا قابل قیاس با تلگرام نیست. همیشه ارتباطش قطع هست. اگه میخواید بگید اینترنت قطع هست به اطلاع برسونم که اینترنت هم قطع نیست
mahsa
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
وقتی میخوام دانلود کنم نمیشه اصلا لینک دانلود برام نمیاد و به صورت پی دی اف دانلود میشه پرا میشه بهم کمک کنین ممنون 
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۱
هر کار می کنم سروش نصب نمیشه کسی لینکش را داره که رایگان باشه
بنیامین
|
Netherlands
|
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
قابل توجه سازنده سایت:
خواهشن ما رو با این چرت و پرتا سرکار نزارین....
یا ی برنامه درست و حسابی تو سایت بزارین یا سایتو پاکش کنین...
این چ پیام رسانیه؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
عجب برنامه چرتیه خوب موقت ملت بی سواد زد گزاشتید سرکار پول خوبی زدید به جیب بچاره ملت ولایت مدار بی سواد.
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
عالی بود
خودم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
داداش سلام من برنامه رو نصب کردم اما وقتی واردش میشم هیچ اتفاقی نمیوفته و فقط مینویسه لطفا یک گفت و گو را انتخاب کنین
Zahra
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
چرا تو سروش نسخه کامپیوتر نمیشه فایل یا تصویر و ویس فرستاد؟؟
فرامرز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
سلام پسورد فایل چیست.
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
سلام وقتتون بخیر.... میخوام بدونم چرا هر سروش روکه از هر سایت میگیرم بالا نمیاد؟؟؟ ارور میزنه
MOLLAEI
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
سلام
چرا سروش برای ویندوز نمیاد میگه پیدا نکرده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار