کد خبر: ۶۲۹۸۸
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰ 16 July 2015
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،مدیر کمیته امداد کهگیلویه در گفتگو با پایگاه خبری کهگیلویه گفت:در آستانه فرا رسیدن عید سعید فطر تا کنون 16هزار پاکت فطریه در بین مردم این شهرستان توزیع شد.
فروزنده تصریح کرد:به همین منظور درتمامی محل های برگزاری نماز عید فطر در  شهرها،مراکز بخش ها، دهستانها و روستاهای تابعه شهرستان کهگیلویه 25 پایگاه ثابت در نظر گرفته شده که فطریه مردم را در روز عید فطر جمع آوری نمایند.
وی با بیان اینکه در این ما طرح های مختلفی از طریق این نهاد جهت کمک به ایتام ونیازمندان شده اظهار کرد:مردم خیر ونوعدوست شهرستان در تمامی مناسبت ها بویژه حمایت های مالی وجنسی خود  جهت اطعام نیازمندان کمک های قابل توجهی به این نهاد نموداند.   
مدیر کمیته امداد از اجرای طرح مفتاح الجنه از ابتدای ماه مبارک رمضان سخن گفت ویادآور شد: از ابتدای ماه مبارک رمضان مسئولین شهرستان روزانه از چند خانوار از ایتام و مددجویان تحت حمایت این نهاد سرکشی و مشکلات آنان را از نزدیک بررسی و کمک های قابل توجهی به آنان نموده اند.
وی یاد آور شد:در این ماه چندین سفره افطاری در مساجد شهرها وروستاها با همکاری دفاتر ائمه جمعه شهرها پهن و ایتام ونیازمندان را اطعام نمودند.
وی علل این اقدامات خداپسندانه توسط خیرین ومردم را نشان از درک والای مردم وپیشرفت همه جانبه فرهنگ انفاق ونوع دوستی دانست واز مردم فهیم و نوعدوست شهرستان کهگیلویه تمامی حامیان وخیرین محترمی  که در همه برنامه ها  ومناسبتها در یاری رساندن به همنوعان خود از هیچ کمکی دریغ نورزیدند ابراز امیدواری کرد:مردم نوعدوست شهرستان در این طرح نیز با حضور چشمگیر خود ایتام ونیازمندان را فراموش نخواهند کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار