امام جمعه کازرون:با یادآوری اینکه سه سال پیش که سربازان آمریکایی در خلیج فارس توسط دلاوران نیروی دریایی سپاه دستگیر شدند افزود: با این وضعیت و تعدادی سرباز عیاش با جمهوری اسلامی می‌خواهید وارد جنگ شوید؟
کد خبر: ۶۳۵۵۵۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۱ 27 July 2018

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر با اشاره به پنجم مرداد، سالروز اولین اقامه نماز جمعه اظهارداشت: وظیفه امام جمعه هدایت‌گری، بصیرت و امید بخشی، جذب حداکثری، صیانت از حقوق مردم و مردم‌داری است.

وی با اشاره به سخنان امام راحل که فرمودند منصب امامت جمعه یعنی تماس روحانیت با مردم، گفت: امام جمعه باید حکم پدری نسبت به همه مردم و سلیقه‌ها داشته باشد.

خرسند نماز جمعه را تریبون مطالبه‌گری دانست و گفت: امام جمعه وظیفه دارد به وقتش تشویق، توبیخ و هشدار دهد.

امام جمعه کازرون با اشاره به اینکه در مسائل اخیر کازرون بنده اگر ورود کردم، براساس وظیفه شرعی بوده نه قصد تضعیف و زمین زدن افراد، خاطرنشان کرد: مردم مطالباتی داشتند و متاسفانه پاسخگویی به موقع از سوی مسوولان صورت نگرفت.

وی با بیان اینکه در مبارزه با مفاسد و اجرای عدالت باید جدی‌تر عمل کرد اظهارداشت: امروز بهترین راه مبارزه با آمریکا، تقویت تولید داخلی، ایجاد اشتغال، مبارزه با رانت‌خواری و مفاسد است.

خرسند با اشاره به سالروز عملیات موفقیت‌آمیز مرصاد اظهارداشت: در این عملیات منافقین با حمایت صدام به خیال فتح سه روزه تهران، با امکانات فراوانی از مرزهای غربی به میهن عزیز تهاجم کرده و جنایات فراوانی از جمله حمله به بیمارستان و کشتار بیماران و کودکان انجام دادند که این روز به عنوان لکه ننگ برای منافقین و حامیانشان ماندگار شد و با کمیت رزمندگان اسلام، این منافقین تار و مار شدند.

امام جمعه کازرون با اشاره به مواضع اخیر رئیس جمهور گفت: رییس جمهور در سفر به اروپا در رابطه با صادرات نفت موضع کشور را به صراحت اعلام کرد، که این موضع انقلابی دوبار مورد توجه و عنایت رهبری قرار گرفت و فرمودند که سخنان رییس جمهور سیاست و رویکرد نظام اسلامی است.

خرسند با یادآوری اینکه سه سال پیش که سربازان آمریکایی در خلیج فارس توسط دلاوران نیروی دریایی سپاه دستگیر شدند افزود: با این وضعیت و تعدادی سرباز عیاش با جمهوری اسلامی می‌خواهید وارد جنگ شوید؟

امام جمعه کازرون راهبرد جمهوری اسلامی ایران را مقاومت عنوان کرد و گفت: این مقاومت مردم ایران بود که در جنگ ۳۳ روزه الگو شد و اسرائیل شکست خورد.

خرسند افزود: این مقاومت است که به مردم یمن، سوریه و مبارزان افغانستان روحیه می‌دهد، لذا راه حل مقاومت و وحدت است و با تکیه بر توانمندی‌های داخلی مشکلات به مدد الهی حل می‌شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار