پس ازناکامی باشگاه بعثت کرمانشاه برای خرید امتیاز یک تیم فوتبال دسته اولی، مدیر کرمانشاهی تیم بادران تهران تلاش خود را برای انتقال این تیم به کرمانشاه آغاز کرده است.
کد خبر: ۶۳۵۹۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹ 28 July 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،ایزد سیف الله پور مدیرعامل باشگاه بادران تهران ، از آمادگی این باشگاه برای انتقال تیم فوتبال بادران به کرمانشاه خبرداد و افزود: پس از منتفی شدن حضور تیم بعثت کرمانشاه در لیگ دسته یک، پیگیریهای خود را برای انتقال تیم بادران به کرمانشاه آغاز کردیم.

وی ادامه داد: اردیبهشت امسال برای انتقال تیم بادران به کرمانشاه اقدامات مقدماتی را انجام دادیم، اما زمانی که متوجه شدیم تیم بعثت تصمیم به خرید امتیاز یک تیم دسته اولی دارد، برای حضور قوی‌تر این تیم کرمانشاهی در لیگ دسته یک، از تصمیم خود منصرف شدیم.

مدیرعامل باشگاه بادران تهران تصریح کرد: پس از اعلام انصراف مسئولان باشگاه شهرداری تبریز از فروش امتیاز این تیم به بعثت، در بحث خرید امتیاز تیم استقلال جنوب تهران درکنار باشگاه بعثت بودیم تا به این تیم کمک کنیم بتواند در لیگ دسته یک حضور داشته باشد.

وی اضافه کرد: با محقق نشدن حضور تیم بعثت در لیگ دسته یک، مجددا برای انتقال تیم بادران به کرمانشاه اعلام آمادگی کردیم و در این راستا طی هفته گذشته مذاکراتی را نیز با استاندار کرمانشاه و برخی مسئولین استانی داشتیم تا راهکارهای انتقال این تیم را بررسی کنیم.

سیف الله پور با تاکید بر اینکه با جدیت موضوع انتقال تیم فوتبال بادران به کرمانشاه را پیگیری می کنیم، افزود: امروز( شنبه) نیز در این خصوص جلسه ای تخصصی با مدیرکل ورزش وجوانان استان خواهیم داشت.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد، بزودی تیم بادران به کرمانشاه انتقال پیدا کنند.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار