امام جمعه جهرم با اشاره به عدم نیاز ۲۰ میلیون ایرانی به یارانه گفت: مجموع یارانه این افراد سالانه به ۱۲ هزار میلیارد تومان می‌رسد که باید در چرخه تولید مصرف شود.
کد خبر: ۶۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۴ 21 February 2015

به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام لطف‌الله دژکام در خطبه این هفته نماز جمعه با تبریک میلاد بانوی اسلام حضرت زینب (س) اظهار داشت: روز ولادت این بانوی با عظمت را به نام روز پرستار نامیدند و امید است پرستاران شخصیت این بانو را الگوی خود قرار دهند.

وی با اشاره به روز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی، دانشمند بزرگ جهان اسلام و با توجه به نامگذاری روز بزرگداشت این دانشمند به نام روز مهندس به ضرورت الگو گرفتن مهندسان کشور از این شخصیت تاکید کرد.

امام جمعه جهرم با اشاره به ثبت‌نام یک هزار مهندس در نظام مهندسان این شهر تصریح کرد: اگر این جوانان از توسی الگو بگیرند وضعیت شهرستان بهبود می‌یابد.

حجت‌الاسلام دژکام در بخش دیگری از خطبه نماز جمعه با اشاره به شعار سال گفت: اکنون که به پایان سال نزدیک می‌شویم می‌بینیم که اقدامات صورت گرفته برای تحقق شعار سال کافی نبوده است و رهبر معظم انقلاب در دیدار مردم تبریز نیز این مطلب را بیان کردند.

وی با بیان اینکه در عدم تحقق این شعار نباید فقط دولت را زیر سوال برد، تصریح کرد: ملت ایران نیز با عزم ملی می‌توانند در تحقق این هدف نقش ایفا کنند.

امام جمعه جهرم با بیان اینکه دولت در بررسی‌های خود عدم نیاز 20 میلیون نفر از مردم ایران به یارانه نقدی را اعلام کرده است، گفت: مجموع یارانه این افراد سالانه به 12 هزار میلیارد تومان می‌رسد که هزینه شدن این رقم در تولید می‌تواند تحول شگرفی در اقتصاد کشور به وجود آورد.

وی با دعوت این تعداد به انصراف از گرفتن یارانه افزود: دولت نیز باید در راستای حفظ بیت المال تلاش کند.

امام جمعه جهرم با تاکید بر تلاش جدی مسئولان قوه مقننه و قضائیه در راستای حفظ و حراست از بیت‌المال و جدیت در برخورد با چپاول گران افزود: امیدواریم تمام مسئولان قوا با مدیریت جهادی به میدان آمده و با تلاش و پشتکار خود با متخلفان برخورد کنند و این حرکت چنانچه رهبری انقلاب فرمودند باید سریع و جدی به پیش برود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار