مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بارشهرداری تهران از افزایش تعداد غرف عرضه محصولات ارگانیک خبر داد و گفت: هم اکنون تعداد غرفه هایی که محصولات ارگانیک را به شهروندان ارائه می کنند، به 19 غرفه افزایش یافته است.
کد خبر: ۶۴۲۸۷
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵ 21 July 2015
به گزارش  پایگاه خبری شهرداری تهران ، احمد صفوی با اشاره به اینکه تعداد این غرفه ها تا پایان سال گذشته 12 غرفه بوده است، تصریح کرد: محدودیتی برای افزایش تعداد غرفه های ارگانیک در میادین میوه و تره بار نداریم و توسعه عرضه این دست از محصولات در اولویت سازمان قرار دارد.

وی با تاکید بر اینکه برای توسعه غرف عرضه محصولات ارگانیک تسهیلاتی توامان با تخفیف های ویژه برای غرفه داران در نظر گرفته می شود، افزود: محصولات ارگانیک دچار محدودیت تولید هستند، اما هر تولیدکننده ای که گواهی های لازم را در زمینه فرآورده ها یا محصولات ارگانیک داشته باشد با ارائه تسهیلات و محل های مناسب و به صرفه، حمایت می کنیم. 

صفوی درباره سرانه مصرف میوه از سوی شهروندان نیز گفت: 210 کیلوگرم سرانه مصرف میوه کشور است که این سرانه مصرف در سایر کشورها حدود 80 کیلوگرم است که نشان می دهد بازار تولید و عرضه محصولات دارای چه میزان تنوع است.

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری تهران خاطرنشان کرد: از آنجایی که شهروندان از محصولات متنوع تولیدی در غذای مصرفی شان به قدر زیادی مصرف می کنند، سرانه مصرف ایران در میوه جات و سبزیجات بالاست، هرچند که میزان دور ریز شهروندان نیز سبب این افزایش می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار